Døbes i landsholdstrøje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

nannanadja

nutche skriver:

jeg tror heller ikke præsten vil nægte det. men jeg var blevet splitter ravende spedalsk hvis min mand havde insisteret på det

jeg er helt enig med dig... jeg ville ikke gå med i kirken hvis det blev sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

LinLin

Det er da en sjov idé

VIlle nu ikke gøre det selv- men min kæreste er heller ikke fodboldfan overhovedet (han filmer det bare )

Anmeld

12. april 2010

Christinahr

Jeg synes det er en fed ide... en landsholdstrøje er for mig lige sagen

Anmeld

14. april 2010

hiili

Man kan da ikke lade være med at grine lidt af tanken.. Men jeg tror heller ikke at kirken har nogen regler. det er nok mere traditioner..

Men jeg ville høre præsten.. de kan godt være lidt for trationsbundne indimellem.. Men så kan man som regel finde en anden..

Knus..

Anmeld

14. april 2010

LilyMarleen

Jeg havde slet ikke set at der var kommet alle de svar.. :-)

Så tak for dem..

Men jeg er glad for at der er så mange der syntes at det er en meget sjov idé, og det ser jo ud somom at der vist ingen problemer er der i.  Ja kæresten har insisteret langt inden vi blev gravide, men jeg troede faktisk kun at han sagde det i sjov. Og da jeg sad og viste ham dåbsdragter. Fandt jeg så ud af at han mente det.

Idet at landsholdet er for Danmark, og at det ikke er et eller andet åndsvagt klub hold som feks Liverpool eller Brøndby!. Så kan jeg også godt se det lidt sjove i det, og det lidt utraditionelle. Det er jo for mange en stolthed, og det er jo en dreng vi får. Som forhåbentligt vil være stolt af det. Ellers var der jo ingen idé i det. For mit vedkommende i hvertfald.

Kram

Anmeld

14. april 2010

Loa

LadyRanda skriver:

Jeg havde slet ikke set at der var kommet alle de svar.. :-)

Så tak for dem..

Men jeg er glad for at der er så mange der syntes at det er en meget sjov idé, og det ser jo ud somom at der vist ingen problemer er der i.  Ja kæresten har insisteret langt inden vi blev gravide, men jeg troede faktisk kun at han sagde det i sjov. Og da jeg sad og viste ham dåbsdragter. Fandt jeg så ud af at han mente det.

Idet at landsholdet er for Danmark, og at det ikke er et eller andet åndsvagt klub hold som feks Liverpool eller Brøndby!. Så kan jeg også godt se det lidt sjove i det, og det lidt utraditionelle. Det er jo for mange en stolthed, og det er jo en dreng vi får. Som forhåbentligt vil være stolt af det. Ellers var der jo ingen idé i det. For mit vedkommende i hvertfald.

Kram

Syntes helt klart det er en sød idé.... Og anderledes......

Så må vi bare håbe den lille bliver glad for fodbold når han bliver størrer, så vil han helt sikkert elske at fortælle den historie

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dåben er mere tosset end landsholdstrøjen hvis du spørger mig Jeg synes det er en super ide! Håber de får lov!

Anmeld

14. april 2010

LilyMarleen

Loa skriver:

Syntes helt klart det er en sød idé.... Og anderledes......

Så må vi bare håbe den lille bliver glad for fodbold når han bliver størrer, så vil han helt sikkert elske at fortælle den historie

Åhhh ja, det håber jeg også. Ellers er han jo bare lidt speciel. Det ka vi jo godt li' :-)  "En balletdanser døbt i landsholdstrøje" Det ka han nok få mange sjove stunder med at fortælle om. Hvis det kom så vidt.  

Anmeld

14. april 2010

Loa

LadyRanda skriver:

Åhhh ja, det håber jeg også. Ellers er han jo bare lidt speciel. Det ka vi jo godt li' :-)  "En balletdanser døbt i landsholdstrøje" Det ka han nok få mange sjove stunder med at fortælle om. Hvis det kom så vidt.  

Ha ha ja for søren

Anmeld

29. april 2010

E.P.

Hej,

Hvor har du fundet en landsholdstrøje i så lille en størrelse? Jeg har ledt overalt, men har slet ikke haft held med min søgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.