Smertestillende medicin og så i håndkøb, hæmmer fertilitet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. april 2010

ønskebørn74

Fandt lige denne artikkel som jeg tror er interessant for alle os der er i behandling... Ville bare lige dele den med jer andre...

http://www.dagensmedicin.dk/nyheder/2007/08/07/smertestillende-tabletter-/index.xml

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Fandt lige denne artikkel som jeg tror er interessant for alle os der er i behandling... Ville bare lige dele den med jer andre...

http://www.dagensmedicin.dk/nyheder/2007/08/07/smertestillende-tabletter-/index.xml

Knus Lene

ja de 3 præperater synes jeg også generelt at man bare skal holde sig væk fra... Dem med paracetamol i er derimod uskadelige (i moderate mængder selvfølgelig )

Var det ikke idag i skulle til scanning???

Anmeld

9. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Knus Lene

Du gjorde mig lige helt bange der...

Jeg har jo gigt, og havde rigtig ondt her den anden da, så jeg tog et par piller...og havde det faktisk skidt med det, men lægerne havde sagt god for det...

Og gudskelov var det panodil jeg tog...er hold op med ibuprofenen ...synes generelt der mange bivirkninger...

Og ja hvordan er det gået til scanningen??

Anmeld

9. april 2010

ønskebørn74

ja de 3 præperater synes jeg også generelt at man bare skal holde sig væk fra... Dem med paracetamol i er derimod uskadelige (i moderate mængder selvfølgelig )

Var det ikke idag i skulle til scanning???

..

Anmeld

9. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Du gjorde mig lige helt bange der...

Jeg har jo gigt, og havde rigtig ondt her den anden da, så jeg tog et par piller...og havde det faktisk skidt med det, men lægerne havde sagt god for det...

Og gudskelov var det panodil jeg tog...er hold op med ibuprofenen ...synes generelt der mange bivirkninger...

Og ja hvordan er det gået til scanningen??

det gik fint, jeg havde et æg der så fint ud og 2 på vej... skal scannes på mandag igen... hvad med dig søde...

Anmeld

9. april 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

det gik fint, jeg havde et æg der så fint ud og 2 på vej... skal scannes på mandag igen... hvad med dig søde...

Det er rigtig godt at høre!

Så blir det spændende på mandag!

Anmeld

9. april 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Det er rigtig godt at høre!

Så blir det spændende på mandag!

jeg er bare så utålmodig.... vil bare være gravid nu!!!!

Anmeld

9. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Det var da dejligt...

Så er kommer det til passe perfekt igen, ikke for lidt - ikke for mange...

Stille og roligt...jeg forsøger ikke at lægge noget i noget som helst og venter bare...

Anmeld

9. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Det var da dejligt...

Så er kommer det til passe perfekt igen, ikke for lidt - ikke for mange...

Stille og roligt...jeg forsøger ikke at lægge noget i noget som helst og venter bare...

herfra...

Anmeld

9. april 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

jeg er bare så utålmodig.... vil bare være gravid nu!!!!

kender følelsen ALT for godt  

og ved du hvad? lige pludselig så er du det sgu!  med 3 æg igen MÅ i da være heldige!  

weekenden må du bruge på at vokse de 2 sidste æg store nok, og så skal jeg nok krydse ALT for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.