Den underlige følelse i kroppen, lige inden fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Bare mig..

Hej..

Jeg har for nogen dage siden skrevet et debat indlæg, fordi jeg havde haft det enormt underligt i kroppen.. -En følelse jeg ikke kan beskrive! (ikke sygdom!)

Jeg var så til JM igår, og forklarede hende hvordan jeg havde haft det, og der blev lavet lidt tests for at se om der var noget galt, -jernmangel, svangerskabsforgiftning osv. Men nej!

Hun mener nu, at jeg er lige oppe over, og de symptomer jeg har haft er ofte de tegn gravide får når de er lige på nippet til at føde, altså til slut i graviditeten.. Men jeg skulle selvfølgelig ikke sætte næsen for højt, men konstaterede alligevel, at det ville være godt hvis jeg i hvertfald kunne holde hende inde en uge eller to endnu!!!  -jeg er altså kun 35+1 henne!

Så er mit spørgsmål; Hvor lang tid gik der fra i havde den der underlige fornemmelse i kroppen af uro, og en fornemmelse der er svær at forklare, til i fødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Mimic

jeg havde det som du beskrev i dit tidligere indlæg.... det startede fredag eftermiddag, varede hele weekende, og søndag var jeg bare træt, træt, træt sov hele tiden... og Jessica er født om onsdagen... så her gik det forholdsvis hurtugt, jeg var da i uge 38+

håber du har fået det bedre

Linda

Anmeld

9. april 2010

Bare mig..

Linda skriver:

jeg havde det som du beskrev i dit tidligere indlæg.... det startede fredag eftermiddag, varede hele weekende, og søndag var jeg bare træt, træt, træt sov hele tiden... og Jessica er født om onsdagen... så her gik det forholdsvis hurtugt, jeg var da i uge 38+

håber du har fået det bedre

Linda

Jeg har nu haft det siden sidste torsdag.. Men håber hun i hvertfald bliver derinde i hvertfald to uger endnu..

Derfor jeg også er lidt nysgerrig omkring hvornår i andre fik det sådan, og hvornår fødslen så gik igang..

Knus..

Anmeld

10. april 2010

Bare mig..

Op!

Anmeld

10. april 2010

MorTilSnartFire <3

3 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.