Eh, ja, det keder mig at skulle stå op en halv dag udenfor i 13 graders varme mens mine unger leger:-)
Skulle jeg finde det hyle morsomt da??
Mine unger forventer jeg leger med dem hele dagen når de er hjemme. Det der med at sætte sig med et blad 10 min og en kop te dur sgu bare ikke, det får jeg ikke lov til. Og heller ikke meget ro udenfor når man skal holde 100 % øje med dem hvert sekund.Især Victoria der æder ALT endnu. Så ærligt talt er det temmeligt hådt at gå ude med hende mere end bare 1 time-tro det eller ej.
Ikke at jeg ikke gør det, for de hygger sig jo, men som jeg skriver så er en time altså nok når det ikke lige frem er sommer endnu. Er der sommer er jeg ude meget af tiden med dem, men de skal jo helst være i skyggen, især Victoria.
KLART det er nemmere når der er flere at lege med, så synes han det er sjovere at gå væk fra mig og lege:-)
Nå, men lagt svar herfra og ved der er MANGE der har det som mig, så føler mig ikke trådt på at dit spørgsmål:-)
Og kan i øvrigt sige vi tit går ture, nogle gange 2 gange om dagen, vi har været på Borgvold og lege og fodre ænder. Været ude og luge bede mens jeg skulel holde hende det halve af tiden osv...Så vi kommer rigeligt ud og måske derfor jeg ikke altid orker det:-)
Anmeld