Viborg piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Nadi

Joan ( Smallie ) skriver:

Det er jo nemmer end rugbrød

Det har du ret i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Joan ( Smallie )

hvad tid kommer i??

Og regner i ikke med vi skal være ude hvis det er vejre til det.

Hvad skal vi ellers have ud over kødsovs og pasta. Jeg regner med at lave nogen agurk og gulerødder i stænger til og så er sovsen smask fyldt med grønsager også.

Men hvad drikker i ud over cola?? og hvad med formiddag det må jo godt være noget de kan spise ude for ikke sikkert de er nemme at få med ind til det. Det plejer Niels nemlig ikke at være

Anmeld

10. april 2010

Muffinmus

kl 10 vel..og hmm, jo vi kan godt være ude en times tid, men helt ærligt så keder det mig voldsomt at gå og holde øje med ungerne uden for....

Anmeld

10. april 2010

Bamme

MariaE skriver:

kl 10 vel..og hmm, jo vi kan godt være ude en times tid, men helt ærligt så keder det mig voldsomt at gå og holde øje med ungerne uden for....

Keder det DIG???

Tager du pis på mig?

Anmeld

10. april 2010

Bamme

Jeg skal lige finde ud af om jeg kan komme.

Anmeld

10. april 2010

Joan ( Smallie )

Bamme skriver:

Jeg skal lige finde ud af om jeg kan komme.

Du skal være så velkommen

Anmeld

10. april 2010

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

øhhh ok men du er også velkommen til at gå ind.

Det er jo nok der er en eller 2 til at holde øje med ungerne og så kan resten jo bare gå ind hvis de vil.

Anmeld

10. april 2010

Nadi

Kommer måske lidt senere end 10, det kommer an på hvordan det lige falder med Frida's spisetider.

Jo er helt klart med på at være ude, Oliver elsker det virkeligt! Kunne knap nok få ham med ind efter vi havde været ude i haven og lege og feje blade sammen idag

Anmeld

11. april 2010

Muffinmus

Eh, ja, det keder mig at skulle stå op en halv dag udenfor i 13 graders varme mens mine unger leger:-)

Skulle jeg finde det hyle morsomt da??

Mine unger forventer jeg leger med dem hele dagen når de er hjemme. Det der med at sætte sig med et blad 10 min og en kop te dur sgu bare ikke, det får jeg ikke lov til. Og heller ikke meget ro udenfor når man skal holde 100 % øje med dem hvert sekund.Især Victoria der æder ALT endnu. Så ærligt talt er det temmeligt hådt at gå ude med hende mere end bare 1 time-tro det eller ej.

Ikke at jeg ikke gør det, for de hygger sig jo, men som jeg skriver så er en time altså nok når det ikke lige frem er sommer endnu. Er der sommer er jeg ude meget af tiden med dem, men de skal jo helst være i skyggen, især Victoria.

KLART det er nemmere når der er flere at lege med, så synes han det er sjovere at gå væk fra mig og lege:-)

Nå, men lagt svar herfra og ved der er MANGE der har det som mig, så føler mig ikke trådt på at dit spørgsmål:-)

Og kan i øvrigt sige vi tit går ture, nogle gange 2 gange om dagen, vi har været på Borgvold og lege og fodre ænder. Været ude og luge bede mens jeg skulel holde hende det halve af tiden osv...Så vi kommer rigeligt ud og måske derfor jeg ikke altid orker det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.