Juhuu (sagt meget tørt) - nu kører ledighedsmøllen igen med alle dertilhørende vanskeligheder. Har lige modtaget brev om at skulle til CV møde i a-kassen og skal tilmelde mig senest søndag. Ja goddaw, jeg vil ikke til noget møde, for jeg vil på barsel. Men det er åbenbart heller ikke så nemt, for det er kommunen, der står for det, og jeg fatter virkelig ikke, hvordan jeg gør. Kan da godt finde nogle blanketter om at søge barselsdagpenge, men så skal jeg have digital signatur, og hvilken blanket er lige den rigtige, og er det så bare det, eller skal jeg gøre mere? Prøver så at ringe, men de har kun tlf. tid mellem kl.9-10. Tak for det. Så må jeg vente til mandag, og se om der er nogle, der kan forklare mig, hvad jeg skal gøre.
Nu har jeg tilmeldt mig a-kassemødet, for de skal dælme ikke nægte mig dagpenge. Så kan jeg vel altid framelde mødet igen, når jeg er kommet officielt på barsel.
Hvis der er nogen, der har gode råd, så kom endelig med dem. Jeg har opgivet for i dag.
Nå ja, så fik jeg også brev fra pladsanvisningen, og vi har fået tilbudt pladser fra 1/7. Jeg har så bare søgt om at få pladser fra 1/6, men det har de nok ikke set endnu, så dem skal jeg også ringe til mandag.
Line - er blevet helt træt 
Anmeld