arrrrk...badehelvede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Loggidut

i går...overskudsmor som jeg var, glad og frisk, skulle jeg lige have overstået Tiffanies aftensbad...

det er som regel dagens højdepunkt!

Men ak og ve...i går gik det galt.

Tif sked, for første gang, i hendes badekar...

krap hun var ked af det, og brølede bare, NEEEEEEJ laver puha ...laver PUUUUUUHAAAAAA!

og jeg hev jo tøsen op, for at sætte hende på toilettet, men for sent

der var lort i badekaret, 3 klatter på gulvet, og et lokum som var smurt ind, samt en våd, frysende datter som også havde lort op og ned af benene, hun skreg som om jeg bankede hende.

guuuud hvor vat det bare synd for hende...og for mig!

jeg har ellers godtet mig over hun aldrig har lavet i hendes badevand ever...men den kategori er jeg så ude af igen...

ville satme ønske hun havde ordnet det stunt da hun var lille!

Ja gassen gik af moderen igen, og appetitten samme vej, så jeg skulle bestemt ikke have aftensmad derpå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

ivfmarie

Er der snart et rum i jeres hjem der IKKE har været smurt ind i lort?

Anmeld

9. april 2010

Lene76

sorry men ku ik lade være med at grine lidt og tænke godt det ik er mig....... men synd for Tif at hun blev så ked over det.

Anmeld

9. april 2010

BK

Åh Nej dog stakkels lille Tif... og stakkels sloggi...

Anmeld

9. april 2010

..

Hvor er det bare synd for stakkels Tif og hendes mor.. Vi har også prøvet det dog heldigvis (hvis man kan sige det i denne sammenhæng) som 3 små kugler som hun bare blev vildt forskrækket over og fløj op af badet men ikke nær så dramatisk som jeres stunt..

Håber hun kommer i bad uden panik næste gang

med håbet om en god weekend til jer

Anmeld

9. april 2010

Louise mortil4

hi hi ikke pænt, men kunne bare ikke lavde være med at grine lidt. Det er SÅ ulækkert når det sker, jeg har prøvet det mange gange sidst for ca 14 dage siden eneste fordel ved at det skete sidst er da at hun selv kunne stå mens jeg ordnede vandet, det har de ikke kunnet de andre gange, troede egentlig de var ovre det stadie, men nej nej.

Men lækkert er det bestemt ikke og pisse trals lige i situationen.

Anmeld

9. april 2010

Nadi

Oliver har ikke vært i badekar siden han var omkring 1 år, og da han var helt lillebitte lavede han vist aldrig dét stunt, men Frida derimod sked i badet en af de første gange hun var i bad

Men hvor var det dog synd for Tif at hun blev så ked af det!!

Anmeld

9. april 2010

bette

velkommen i klubben

mikkel har også lavet det stunt.. han fattede dog ikke at han sked i badekaret.. da han stod op i det.. men han blev dog ked af det da jeg gjorde ham opmærksom på at nu var der adr i vandet..

føj hate it..

og her igår råber steffen pludselig.. skaaaaaaaaaat kom her nu...!!!

mikkel havde skidt sig selv helt op i nakken.. har han ikke gjort siden han var baby

Anmeld

9. april 2010

Tynen

Øv, sikke en situation - Og hvor er det dog nitte at det skulle ske nu hvor hun netop er blevet så bevidst.

Håber at I begge efterhånden er kommet jer over chokket og at Tiffeliffen ikke er arret for life.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.