Billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Susan1978

kæft nogle dejlige billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Nadi

linemus skriver:

Ha ha, ja det kan jo godt se ud som om hun selv har været i gang med den helt store bjergbestigning, men det er nu (heldigvis) faren, der har været på spil til hendes store fornøjelse

Arh snydt for en 5'er

Anmeld

9. april 2010

Tynen

For helvede et par gode billeder af et par lækre unger.

Shit, hvor Sebastian ligner dig, Line

- Jeg er fuldstændig vild med de kjoler prinsesserne har på.
Kan det passe at det var nogen din mor havde med fra et eller andet land af?
Synes de er SÅ cool!

Anmeld

9. april 2010

birgittemarie

Ååh for nogle dejlige billeder Line! Hvor er tvillerne bare blevet store og lækre og jeg tænkte lige som Trynis: Nøj, hvor han ligner dig, den dejlige dreng!

Og meget fin kage! Hvordan laver du forresten græs i en hvidløgspresser? Jeg kan sgutte få sådan noget sugarpaste ud igennem hullerne... Skal det mon være meget blødt? Eller laves det monstro med royal icing?

Knus B

Anmeld

9. april 2010

linemus

Takker allesammen. Bliver helt blød af alle de roser af mine overskønne børn

Trine: Du har næsten ret. Min svigermor havde dem med hjem fra Thailand. Desværre er de lige i det mindste, så de kan med lidt held bruges nu og til sommer.

BM: Jeg laver selv mmf og presser det gennem hvidløgspresser. Det er monsterhårdt, men mmf''en kan lige blødgøres et par gange i mikroovnen, så er det lidt nemmere. Det bliver dog hårdere og hårdere jo mere "størknet" mmf, der sætter sig fast i hvidløgspresseren (men man kunne jo vaske den undervejs...). Har en svag erindring om at have hørt en bruge royal icing i hvidløgspresseren, så det tror jeg sagtens man kan - det er sikkert nemmere. Måske.

Anmeld

9. april 2010

ka li ja

hvor er det nogle fede billeder af lækre unger line

vi siger snyd med den tand.... jeg går jo og håber på der kun er rokketænder der falder ud i de lige uger her (morens uger) ellers har jeg i værste tilfælde fortalt alexander at tandfeen IKKE findes. men hvis jeg får alle hans tænder, så får han en lille gave af mig for hver tand man er vel udspekuleret

jeg er bare så vild med tøsernes kjoler, jeg troede da også efterhånden de var blevet for små, men de ser da ud til at passe dem fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.