(marts) Kæreste-weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Jeg glæder mig så meget til weekenden, da manden og mig tager til Malmø på lørdag til overnatning. Vi skal bo på Radisson.

Ungerne er passet hos bedsteforældrene og om formiddagen stiger vi på toget til det svenske. Vi skal over og shoppe, spise god frokost på cafe, drikke en glas rødvin, spise god middag om aften og ellers bare opfører os som kærester

Vi var gode til, at tage afsted inden, at vi fik Luka, så det er ved, at være lidt længe siden. Nu har vi aftalt, at vi skal være meget bedre til det i fremtiden og tage os råd til det

Imorgen har jeg taget fri og så skal jeg ud og købe lidt godt til weekenden, hi hi hi

Kærlig hilsen

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Muffinmus

Lyder hyggeligt:-)

Jeg håber i får en rigtig god weekend med masser af afslaping.

Vi var ude og spise igår og inde og se Mick Øgendahl, SÅ sjov synes jeg:-)Men var hjemme igen inden kl 21.

Men vi har ikke været ude på tur med overnatning endnu...det må vente lidt synes jeg.

Anmeld

9. april 2010

Mira0911

Lyder super hyggeligt... Håber I får en fantastisk weekend...

Anmeld

9. april 2010

Misjelle

Det lyder da bare super dejligt Katja... kunne da godt gå hen og blive en anelse misundelig

Ej håber i får en rigtig skøn tur

Anmeld

9. april 2010

MoarHvidovre

Tak. Jeg er sikker på, at vi nok skal få en rigtig dejlig weekend  

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Hvordan gik weekenden?

Anmeld

12. april 2010

MoarHvidovre

Vi havde en super hyggelig weekend. Det er godt nok længe siden, at vi har været så meget kærester. Bare det, at kunne gå og holde hinanden i hånden på gaden uden lige, at skulle have et øje på et  barn. Der var masser af afslapning, snak og nærvær. Det skulle vi gøre noget oftere

Det kan klart anbefales, at få passet sine børn og tage en weekend, hvor den kun står i hinandens tegn.

Kh. Katja

p.s. der var badekar og det var fantastisk bare at ligge der og slappe af

Anmeld

12. april 2010

Mira0911

Ih hvor er det dejligt at høre....

Jah tror gerne på det er hyggeligt og noget der skal prøves her... :)

Anmeld

14. april 2010

Diana...

Ej hvor lyder det bare godt og hyggeligt jeg er helt misundelig. Hvad måtte i slippe på det hotel hvis jeg må spørge?

Åhh hvor er jeg misundelig altså hi hi.

Og ja det må da være mega rart at bare kunne gå hånd i hånd uden at skulle tænke over børnene. 

Og jeg SAVNER Mit badekar ha ha det bare det bedste.

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Ej hvor lyder det bare godt og hyggeligt jeg er helt misundelig. Hvad måtte i slippe på det hotel hvis jeg må spørge?

Åhh hvor er jeg misundelig altså hi hi.

Og ja det må da være mega rart at bare kunne gå hånd i hånd uden at skulle tænke over børnene. 

Og jeg SAVNER Mit badekar ha ha det bare det bedste.

Det var også en super dejlig weekend som vi havde og tiltrængt, at komme væk og bare være "os"

Vi fik overnatningen med 20%, så vi gav 1.390 svenske kr. incl. stor morgenbuffe. Vi havde roomet fra kl. 14-12.

Vi tog toget derover fra lufthavnen og det kostede kun 256 kr. retur for os begge. Så skulle vi selvfølgelig have frokost, kaffe, rosevin, øl og aftensmad

Det var ikke fordi, at jeg shoppede så meget - men fik da købt lidt

Jeg skulle hilse og sige, at det var FANTASTISK, at være i badekar - det var skøn afslapning

I må få passet Lucas og tage en overnatning et sted. Det er ikke så meget, hvor man er - mere at man er sammen og ikke hjemme

Kh. Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.