Ondt efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.126 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Orkide

Hejsa..

Jeg er splinterny herinde, så er meget spændt

Min kæreste og jeg er næsten lige gået i gang med "projekt baby".. faktisk er det kun ca. 3 uger siden jeg stoppede med p-piller, efter at have været på dem i 8 år. Jeg er godt nok spændt på det her, og jeg glæder mig helt vildt til at få en lille guldklump

Mit spørgsmål vedrører så bivirkninger ved p-pillestop. Siden jeg stoppede, har jeg haft ondt i mit underliv stort set hele tiden og med en smerte af større eller mindre grad. Jeg har ikke andre bivirkninger. Jeg vil bare gerne høre, om der er andre der har haft den samme bivirkning mht. p-pille stop. Er det normalt det varer i så lang tid??

Hilsen Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

AnneBJ

Hej Nina,

Jeg havde det lige sådan. For hver cyklus blev smerten mindre. Jeg havde også både kvalme, brystspændinger og hovedpine... Også det er blevet langt bedre. Det er ganske normalt, så tag du det bare roligt, og snup en panodil hvis smerterne bliver alt for slemme.

Held og lykke med projekt baby, håber det lykke hurtigt for Jer

Anmeld

8. april 2010

Orkide

Tusind tak for det hurtige svar, og hvor er jeg glad for og lettet over at høre det er ganske normalt Var ved at blive lidt bekymret jo. Men jeg slapper af, og venter i spænding på at jeg en dag (forhåbentlig snart) bliver gravid!! Og tak.. vi håber også det lykkes hurtigt

Anmeld

8. april 2010

grinny

Jeg havde også de samme symptomer og var ved at blive sindsyg. Da jeg så fik ÆL i søndags stoppede smerterne, men idag er de så kommet igen og føler mig fuldstændig oppustet, så det er nok snart tid til mens, ellers er der sket noget andet

Anmeld

10. april 2010

Orkide

Jeg er glad (forstå mig ret ) for at høre andre også har oplevet det.. Og så lyder det til vi følges ad i cyklus, hehe. Krydser fingre for du er oppustet af en anden årsag end mens

Anmeld

14. maj 2010

Maria-s

ÅÅÅhh ja... Jeg er med på samme vogn. Stoppede med p-piller slut marts og gik en uges tid efter sidste mens dag med ondt i maven, kvalme, træthed og oppustet, men var ikke gravid, denne måned synes jeg det har aftaget sig en del. Kan mærke min krop meget mere, hvilket vel er meget normal, synens også jeg har mere udflåd efter jeg er stoppet. Så nej. Du er bestemt ikke den eneste....  Jeg håber bare det snart (for os begge) kan skyldes en baby istedet for alm. cyklus. Når man nu endelig har besluttet sig for at stifte familie, så kan det KUN gå for langsomt...  Synes jeg nogengange bliver helt rundtosset af at gå og tænke. Tror man skal huske at sige til sig selv at man jo bare skal nyde det; det er da i hvert fald en god undskyldning for MASSER af dejlig sex!

Held og lykke med projekt baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.