klock

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2010

bette

min kollega har også psorarisis. og han bruger noget der hedder diprosalic

det hjælper rigtig godt for ham... måske det var en ide at prøve det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

BK

Ja det kunne være... Men jeg kan se det også er en hormoncreme... Nu må jeg se hvordan det jeg har fået i dag virker... Lægen sagde jeg skulle bruge det i en uge, så skulle det gerne være væk... men det kan naturligvis altid komme igen...

Anmeld

8. april 2010

bette

Klock skriver:

Ja det kunne være... Men jeg kan se det også er en hormoncreme... Nu må jeg se hvordan det jeg har fået i dag virker... Lægen sagde jeg skulle bruge det i en uge, så skulle det gerne være væk... men det kan naturligvis altid komme igen...

ahh okay.. viste jeg faktisk ikke det var..

åhh kom til at tænke på noget.. nede i klinik belle i viborg har de en speciel creme til netop det formål.. og det er uden homoner..

det er en super god creme.. brugte den også selv da jeg døjede en del med eksem på hænderne.

kan bare ikke huske hvad den hedder.. men de har mange der køber den derinde som har psoraisis.

Anmeld

8. april 2010

BK

ahh okay.. viste jeg faktisk ikke det var..

åhh kom til at tænke på noget.. nede i klinik belle i viborg har de en speciel creme til netop det formål.. og det er uden homoner..

det er en super god creme.. brugte den også selv da jeg døjede en del med eksem på hænderne.

kan bare ikke huske hvad den hedder.. men de har mange der køber den derinde som har psoraisis.

Okay, kunne være spændende... 

Men nu foreligger det sådan at jeg bor på 7. kartoffelrække helt ude på bøhlandet... og ja selv nærmeste "storby" har ikke sådan en fin klinik...

Men hvad fanden nu har jeg brugt hormon-creme i snart 30 år så overlever jeg vel nok lidt endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.