Veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Saaby

Hejsa..

Jeg er sat til at føde om ca. tre uger, men jeg kan ikke huske hvor lang tid der skal være mellem veerne, inden man tager på sygehuset. Var elllers til jordemoder idag, men jeg har sørme glemt det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Ayasmor

som førstegangsfødende mener jeg det er ca. 5 min. imellem veerne og at de har været regelmæssige i ca. en time..

Anmeld

8. april 2010

Saaby

Ayasmor skriver:

som førstegangsfødende mener jeg det er ca. 5 min. imellem veerne og at de har været regelmæssige i ca. en time..

Det er ikke min første fødsel men min anden..

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

Jeg mener uanset om det er barn nr. 1 eller 2 så skal der går 1-2 minutter mellem veerne og de skal vare mellem 30-60 sekunder...

Hæng mig ikke op på det.. Mener det er i den stil...

Anmeld

8. april 2010

Saaby

MoarJ skriver:

Jeg mener uanset om det er barn nr. 1 eller 2 så skal der går 1-2 minutter mellem veerne og de skal vare mellem 30-60 sekunder...

Hæng mig ikke op på det.. Mener det er i den stil...

Uha, er sikker på det ikke er rigtigt. Vi har tres kilometer til sygehuset. Og jeg mener hun sagde 10 minutter, men er ikke sikker.

Første gang jeg fødte var det 5 minutter.

Anmeld

8. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Du ringer til fg når du har fået veer og så snakker de med dig. Hvis jeg skulle vente til de var reglmæssige i 1 time, havde jeg født hjemme eller i bilen

Anmeld

8. april 2010

SpunkenJo

Første gang man skal føde, ska der ikke være langt imellem veerne, men anden gang skal der.

Det er fordi første gang forventer man det hele tager længere tid, men anden gang har kroppen været det hele igennem, og er derfor hurtigere til at komme i fødsel.

Men du skal jo ringe til FG med det samme du mener det er tid, og så tager dig og jm stilling til netop den situation du står i lige nu.

Tillykke med endnu en skøn baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.