Sættes igang - hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Malene84

Hey girls...

Hmm ja, jo tættere jeg kommer på min dato, jo mere tænker jeg over at jeg jo nok bliver sat igang. Jeg ved godt, at det er utrolig individuelt... men hvor lang tid tog jeres fødsler, fra I blev sat igang til jeres engle var ude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Moar'en

Jeg fik den 1. stikpille fredag kl ca 12, så igen lærdag, og igen søndag. mandag tog de vandet og kl 16.30 blev det besluttet han skulle tages ved AKS, så han er født mandag kl. 17.45. Så 3 døgn og 5 timer ca.

Anmeld

8. april 2010

line melias mor

jeg blev sat i gang da jeg var 13 dage over. fik en stikpille kl 10 og derefter gik det stærkt. fik min første ve kl 14 plukveer var det jo nok. kl 16 var jeg på hospitalet igen og så gik det stærkt fødte kl 21;25 held og lykke med det hele

Anmeld

8. april 2010

LIZO

første gang fik jeg en pille 40+6 skete ikke så meget, før de tog vandet dagen efter kl 12. kl 14 fik jeg ve drop. kl 19.26 er han født

her anden gang fødte jeg 39+0 fik vandet taget kl 10 kl 13.15 fik jeg ve drop og kl 14.45 er hun født..

Anmeld

8. april 2010

Honningblomst

Jeg var helt lukket og slet ikke igang med at skulle føde da jeg blev sat igang. Jeg var 42+1 og jeg fik den første kl. 9 og en nogle timer senere....ved 19 tiden kunne jeg mærke noget og ved 23 tiden mente de jeg ville føde inden tolv...fik drop også og åbnede mig vanvittig hurtigt undervejs, havde ikke pause mellem veerne. Endte med at føde Jeppe kl.2.20...efter en lang sej omgang.

Anmeld

8. april 2010

Mor til L&S

Hej

Jeg fik 1 stikpille tirsdag aften og var helt lukket. Onsdag morgen kl 8 kunne de tage vandet og hun var født kl. 12.15

Anmeld

8. april 2010

mettenoah

Uuhh tirsdag var jeg 42+1, da blev jeg sat igang med første stikpille, og der skete meget meget lidt...
Inden man kan få den næste, skal der gå en del timer...
efter 4 stikpiller og vedrop føder jeg fredag 00:12 en kæMpe dreng på 4200gr.
Heldigt for mig var veerne først virkelig slemme, da vedroppet kommer på... mange veer uden pause.. men så gik det til gengæld hurtigt

Anmeld

8. april 2010

Halbschön

Malene84 skriver:

Hey girls...

Hmm ja, jo tættere jeg kommer på min dato, jo mere tænker jeg over at jeg jo nok bliver sat igang. Jeg ved godt, at det er utrolig individuelt... men hvor lang tid tog jeres fødsler, fra I blev sat igang til jeres engle var ude?

Hej Malene

Jeg blev sat igang da jeg var 42+0 og var meget moden.. Jeg havde endnu ikke veer, men var 2cm åben og havde 1cm livmoderhals tilbage.. Så vandet blev taget fredag aften kl. 19.45. Da jeg ikke fik veer af mig selv fik jeg ve-drop kl 23, hvor de første veer kom rullende ind over. Kl. 7.18 lørdag morgen er han født...

Knus

Anmeld

8. april 2010

Malene84

tuuuuuusind tak piger  Shit, jeg ved slet ikke hvad jeg havde forventet, men troede man var sikker på at føde samme dag  Nok meget godt at jeg lavede dette indlæg, så I kan gøre mig klogere. Hold da op!!!

Jeg har bare fået af vide at jeg skal møde på Hvidovre d. 4. maj om morgenen og så vil de sætte mig igang (tvillinger,  derfor)!!!! Kan da egentlig godt lige være jeg skal til at stille spørgsmål derude. hehe

Anmeld

8. april 2010

Skouboe

Jeg blev sat i gang i 39+0 og det tog knap 4 døgn inden lillepigen var ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.