Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Stumpen

eller er det ikke lidt synd/skam/what ever at der kun er nogle fødselsdage der fremhæves på forsiden/laves tråde om??

Jeg synes tit det sker at der er en der ønskes tillykke, men flere der har fødselsdag.. Man kan jo sidde tilbage med en følelse af at man alligevel ikke er så velkommen herinde (flere skriver jo om popularitet)

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

3rollinger

Eh? Altsaa, mener du at nu er Charlie f.eks blevet lykoensket idag, men at andre herinde er blevet overset?

Jeg lykoensker alle herinde fra naar jeg altsaa lige opdager at de har foedselsdag. Og det gaelder baade boern, aegtemand eller os selv.

Hvis jeg skal vaere helt aerlig gaar min hverdag ikke op i at holde oeje med hvem der har foedselsdag og hvem der ikke har. Men hvis jeg tilfaeldigvis opdager det, saa skriver jeg straks et indlaeg. Har intet med popularitet at goere fra min side. Nogen gange er man jo bare mere paa og andre gange er man lige inde for at checke om man har et brev, et svar eller lign.

Knus

Trine

Anmeld

8. april 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Eh? Altsaa, mener du at nu er Charlie f.eks blevet lykoensket idag, men at andre herinde er blevet overset?

Jeg lykoensker alle herinde fra naar jeg altsaa lige opdager at de har foedselsdag. Og det gaelder baade boern, aegtemand eller os selv.

Hvis jeg skal vaere helt aerlig gaar min hverdag ikke op i at holde oeje med hvem der har foedselsdag og hvem der ikke har. Men hvis jeg tilfaeldigvis opdager det, saa skriver jeg straks et indlaeg. Har intet med popularitet at goere fra min side. Nogen gange er man jo bare mere paa og andre gange er man lige inde for at checke om man har et brev, et svar eller lign.

Knus

Trine

Okay, dig har jeg da vidst gjort et eller andet..

Men nej, det er på øffen jeg snakkede om.. Herinde tror jeg ikke vi fremhæver nogen fremfor andre.. Men på øffen synes jeg personligt ikke man kan fremhæve nogen fremfor andre (måske profiler der ikke har været online i x antal tid) og af samme årsag lykønsker jeg yderst sjældent på øffen, men ville bare høre om jeg var den eneste der ligesom synes mindre godt om det... Intet negativt, intet ondt, bare en spekulation..

Anja

Anmeld

8. april 2010

3rollinger

Nej, det har du da ikke. Hvorfor siger du det? Det var nu ikke ment paa nogen ond maade og jeg er ked af hvis du har taget det saadan.

Jeg er bare ikke saa meget paa Oeffen saa det er nok bare derfor jeg ikke forstaar dit indlaeg. Synes tit der sker saa mange ubehagelige ting derinde, saa jeg laeser kun de overskrifter der ser ret harmloese ud. Og saa laeser jeg alle de indlaeg hvor folk virkelig er oppe at skaendes. Det er saadan lidt "snage interessant" hvis du forstaar. Jeg er mest til vores gruppe og Kageklubben, hvor der som regel er god stemning.

Anmeld

9. april 2010

Heidi B

Ved ikke helt hvad du mener.??? Jeg ser aldrig på hvem der har fødselsdag, hopper altid med på et indlæg der er lavet i forvejen!!!!

Har vi overset nogen??? For fedt er det jo ikke at skrive til alle andre og så bliver man selv glemt, men er sikker på det ikke er ond vilje!!!!

Kunne måske få en post besked når ens venner herinde har fødselsdag???

Anmeld

9. april 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Nej, det har du da ikke. Hvorfor siger du det? Det var nu ikke ment paa nogen ond maade og jeg er ked af hvis du har taget det saadan.

Jeg er bare ikke saa meget paa Oeffen saa det er nok bare derfor jeg ikke forstaar dit indlaeg. Synes tit der sker saa mange ubehagelige ting derinde, saa jeg laeser kun de overskrifter der ser ret harmloese ud. Og saa laeser jeg alle de indlaeg hvor folk virkelig er oppe at skaendes. Det er saadan lidt "snage interessant" hvis du forstaar. Jeg er mest til vores gruppe og Kageklubben, hvor der som regel er god stemning.

Ja stemningen kan godt gå højt derinde i perioder.. Jeg er også begyndt at bevæge mig mere ind i kagegruppen, da jeg får mere og mere lyst til at prøve og har forhørt mig lidt hos Tine og Tynen... Så nu burde jeg snart være klædt på til at kaste mig ud i det

Anmeld

9. april 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Ved ikke helt hvad du mener.??? Jeg ser aldrig på hvem der har fødselsdag, hopper altid med på et indlæg der er lavet i forvejen!!!!

Har vi overset nogen??? For fedt er det jo ikke at skrive til alle andre og så bliver man selv glemt, men er sikker på det ikke er ond vilje!!!!

Kunne måske få en post besked når ens venner herinde har fødselsdag???

Nej nej det er ikke os der overser, det er mere inde på øffen som jeg også skrev til Trine.. At man måske kan føle sig lidt overset ved ikke at få en hilsen selvom man ikke er en af dem der har et gennemsnit så de er på top50 listen over flest skrevne indlæg på dag..

Men ud fra jeres svar kjan jeg se at det bare er mig

Anmeld

9. april 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Ja stemningen kan godt gå højt derinde i perioder.. Jeg er også begyndt at bevæge mig mere ind i kagegruppen, da jeg får mere og mere lyst til at prøve og har forhørt mig lidt hos Tine og Tynen... Så nu burde jeg snart være klædt på til at kaste mig ud i det

Du skal bare passe paa, for det er frygtelig vanedannende

Og da man jo ikke vil spise saa mange kager selv, staar man pludselig og prakker dem paa venner og familie (omend at det skal siges at de ikke plejer at klage i specielt hoej grad).

Og jeg er desuden belemret med en familie der som regel ikke gider spise mine kager, altsaa mand og boern. Men det er i sidste ende nok meget fint, for saa laver jeg ikke saa mange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.