Kende i det at kalde på jeres barn som så lader som om h*n ikke høre jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. januar 2008

Birgit_og_Timon

Sådanne har vi det ved os nu. Timon har haft mellemørebetændelse i 3 uger nu var så til øre,næse,halslæge med ham i sidste uge. her fik vi lavet en høretest på ham den samme som da han var nyfødt. her kom der ingen reaktion på højre øre´og meget nedsat på venstre øre så tro f...en at knægten ikke kan høre os og skriger meget højt for at komme i kontakt med os. lægen var ikke vild med at han intet kunne høre på højre øre så hun vel følge ham meget tæt og hun mener vi lige skal tage kontakt til sp for hun kan se ham igen

birgit og timon som er delvis døv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2008

Anja :)

Åh da stakkels Timon, og øv ja jeg kender udmærket godt det, du beskriver :S

Min store pige på snart 3 år, råber også meget højt og virker også tit som om, hun ikke hører, hvad vi siger - jeg har hele tiden slået det hen med, at det nok var lydniveauet i dagplejen (men helt ærlig de er kun 4 børn), og at det nok også var alm. trods alder, men det kunne da være, at jeg skulle få hendes ører tjekket, bare for en sikkerhedsskyld - det skader jo i hvertfald ikk. Hendes sprog er heller ikke så godt - hun er 2 sproget, så det er helt alm. at være langsom, men sprog og hørelse hænger jo sammen, så sidder der noget på ørerne, kan det helt klart have meget stor indflydelse på sproget, hmmm.

Tak for dit indlæg - du gav mig da lige noget at tænke på.

Håber alt ordner sig med din skønne Timon.

Knus fra Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.