Far shopper til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2010

NoName

Hej piger,

synes lige jeg vil dele kærestens nyeste indkøb til vore ufødte datter...

Hun bliver dælme godt kørende om et par år i sin fine Herbie bil.

Han er sQ sød ham far  ...

NoName 24+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Bare mig..

Nårh, hvor er han da bare sød.. hihi..

Det er sjovt at se hvad mændende køber og hvad kvinderne køber.. Der er godt nok stor forskel..

Mange af de ting man bare skal have, har min kæreste overhovedet ikke tænkt på, og alle de sjove ting har jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

8. april 2010

NoName

Han havde julelys i øjnene da han kom og bad mig tage den med hjem. Han har også købt hagesmække og et par huer til hende, disse ting bærer også præg af at han er bidt af en gal Volkswagen stk stk  ... men super hyggeligt er det da...

Jeg citerer kæresten "Man må gerne præge sine børn i den rigtige retning fra starten" Griner, han er da super.

Anmeld

8. april 2010

Bare mig..

noname skriver:

Han havde julelys i øjnene da han kom og bad mig tage den med hjem. Han har også købt hagesmække og et par huer til hende, disse ting bærer også præg af at han er bidt af en gal Volkswagen stk stk  ... men super hyggeligt er det da...

Jeg citerer kæresten "Man må gerne præge sine børn i den rigtige retning fra starten" Griner, han er da super.

Hvor sødt..

Jeg vil sige, at man også godt kan se på nogen af de ting vi har, hvem det er der har købt det.. Tror vi har 20 forskellige ting hvor der står "Fars prinsesse", "Fars lille pige", "Fars smukke pige",
"IDAD!" osv osv.. Haha.. og én hvor der står "Mors prinsesse" hihi

Anmeld

8. april 2010

NoName

marikka skriver:

Hvor sødt..

Jeg vil sige, at man også godt kan se på nogen af de ting vi har, hvem det er der har købt det.. Tror vi har 20 forskellige ting hvor der står "Fars prinsesse", "Fars lille pige", "Fars smukke pige",
"IDAD!" osv osv.. Haha.. og én hvor der står "Mors prinsesse" hihi

He he he... Dejligt at de glæder sig...

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

Hvor ser den da herlig ud... Så kan du jo godt sende din kæreste ud og shoppe en anden gang...

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Orh hvor er den fin...

Min kæreste går allerede og sukker over nogen ligende...

Anmeld

8. april 2010

NoName

Ja det sker vist ikke noget ved at sende manden ud og shoppe til hende, meeen tror hun kommer til at drukne i biler så...

Anmeld

8. april 2010

Risen

Fantastisk og den er faktisk ret fed og  tøse på trods af at det er en mand som har købt den til hende.. hehe.. Herhjemme er det også Rasmus som køber de tøsede ting til lillepigen, hvor jeg er lidt mere til drengepige typen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.