Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej,
Så er jeg lige blevet scannet ude på Skejby. Jeg så hjerteblink og jeg fandt ud af at jeg venter tvillinger Det er helt fantastisk!
Jeg er 7+3 nu og forventet termin er d. 22. november 2010
Jeg er overlykkelig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor dejligt!! stort tillykke med de 2 mirakler
isimaven 6+0
gud hvor vildt! stort tillykke!! der er ved at være et stort hold tvillingemødre herinde (herinde = baby.dk og ikke 4. kvartal )
Tjuhl skriver: gud hvor vildt! stort tillykke!! der er ved at være et stort hold tvillingemødre herinde (herinde = baby.dk og ikke 4. kvartal )
Sejt! Dem må jeg lige finde herinde med Hvordan har du fået din ticker til at virke i din signatur?
*A* skriver: Sejt! Dem må jeg lige finde herinde med Hvordan har du fået din ticker til at virke i din signatur?
du tager koden og sætter den ind under signatur under "min side". men du skal trykke på træet, og sætte det ind som billede URL, så funger det
Great... Prøver det lige ;o)
KaMa skriver: Stort tillykke med dobbelt lykke i maven. Det er helt specielt at vente tvillinger - skriver jeg, der aldrig har prøvet andet... Hehe :-)
Stort tillykke med dobbelt lykke i maven. Det er helt specielt at vente tvillinger - skriver jeg, der aldrig har prøvet andet... Hehe :-)
Tak for din hilsen Jeg blev scannet i dag, men kan ikke rigtig se noget på de billeder jeg fik med hjem... Hehe... Men lægen sagde at der var hjerteblink og at de voksede som de skulle!
Stort tillykke. Det er jo helt fantastisk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128