klapvogn hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.629 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. april 2010

NinaNymannMadsen

ja jeg er lidt itvivl om hvornår man normalt begynder at bruge klapvogn til dit barn.. så hvornår begyndte i med det.?

min datter er 9 mdr og 3 uger ca og har overvejet her til sommer at bruge klapvogn men ved jo ikke om hvornår man begynder med det og sådan nogen ting... så nu søde kvinder der ude hjælp mig lidt her og fortæl...

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

9510

Astasmor skriver:

ja jeg er lidt itvivl om hvornår man normalt begynder at bruge klapvogn til dit barn.. så hvornår begyndte i med det.?

min datter er 9 mdr og 3 uger ca og har overvejet her til sommer at bruge klapvogn men ved jo ikke om hvornår man begynder med det og sådan nogen ting... så nu søde kvinder der ude hjælp mig lidt her og fortæl...

mange tak

Jeg bruger min klapvogn hvis jeg skal ind til byen og shoppe, da den ikke fylder så meget i bagagerummet,, Oliver er 7 mdr og har brugt den en del gange,,, tror han var 5 mdr første gang han var i den

Anmeld

8. april 2010

Laulund87

min datter er 6 måneder til sommer og der regner jeg med at begynde at bruge klapvogn..

Anmeld

8. april 2010

NinaNymannMadsen

okay. jamen så kan jeg da også begynde at bruge klapvogn..

så skal jeg bare ha fat i hende der sagde jeg kunne låne eller få den hun havde...

Anmeld

8. april 2010

RumlesMor

Hvis din datter er glad for at sidde op og se ud så skift endelig til klapvognen nu...tror min datter var 7 mdr. da vi begyndte at bruge klapvogn. Vi købte en god kørepose, så hun stadig kunne ligge og sove middagslur ude - og har haft glæde af det siden.

Anmeld

8. april 2010

NinaNymannMadsen

RumlesMor skriver:

Hvis din datter er glad for at sidde op og se ud så skift endelig til klapvognen nu...tror min datter var 7 mdr. da vi begyndte at bruge klapvogn. Vi købte en god kørepose, så hun stadig kunne ligge og sove middagslur ude - og har haft glæde af det siden.

hun elsker at sidde op og følge med...

men hun elsker også sin barnevogn. men det vel bare et spørgsmål om tilvænding (staves?) har en veninde der har en klapvogn jeg kunne få eller låne husker ikke helt så skal ha fat i hende før jeg kan bruge klapvogn... for den mine forældre har beholder de der hjemme ved dem så vi ikke skal slæpe med selv hver gang vi skal hjem til dem..

Anmeld

8. april 2010

Halbschön

Nicolai er lige knap 6 mdr, vi købte en klapvogn her før påske.. Han ELSKER at følge med i alt hvad der sker, så han sidder super fint i sin nye vogn.. Vores krav til den nye vogn var, at der skulle være et langt liggemål, så han også kunne sove til middag i den, hvis vi var nogle steder.. Igår blev det testet, og han sov ligeså fint i den, som han gør i sin barnevogn

Anmeld

8. april 2010

L-Mortil3

Liam bruger hans nu (knap 5 mdr) med det er også en combi, så han kan ligge ned i den, og sidde meget lidt op, det er rart den intet fylder

Anmeld

8. april 2010

NinaNymannMadsen

okay... det er dejligt at vide at det er fint at bruge klapvogn nu... :d siger mange tak

Anmeld

8. april 2010

mor-til-vanessa

min datter er i klapvogn og hun er 4 mdr på søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.