jeg er bare såå glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2010

grinbidderen

Hej piger vil lige dele vores gode nyheder med jer skønne kvinder..

Da jeg stod op igår startet dagen med jeg var vild træt lavede morgenmad til valde og gik så ind og væggede ham og han var bare vild morgen sur og var ked da han skulle spise morgenmad ville han ikke have noget blev ved med at sige nej og hoppe ned af stolen. men tog afsted og afleveret ham i dagplejen også da jeg jo har en dep så skulle jeg starte op på et nyt sted hvor det handler om sundhed og motion da det hjælper jo og der er så en spykolog og en sygeplejske som snakker med os uge der er der. så der tog jeg ud syntes det var slemt i starten men efter første pause snakkede vi faktisk godt sammen en del af os vi er 15 stk

men skulle så ringe til pladsanvisningen da valdemars dp mor stopper her i juli og går på pension og har ik haft overskud til at ringe før hørte så om de ville kunne skaffe en vuggestue plads til ham s¨siger kvinden så at det skal man jo normalt søge om når han nu har været i dp men hvilken vs jeg ville have ham i så sagde jeg den der lige er blevet lavet og som er tæt på os den var der særlige krav til angåne søgning men hun ville lige finde ud af det og vende tilbage en time sener. 13.35 ringer hun igen og siger hun har fundet ud af noget og nu skal vademar starte i vuggestue d.1/6 2010 i TROLDEBO det er en natur vuggestue som lige er bygget til børnehaven. så nu er vi virkelig glade for da han skulle starte som baby ville vi have ham der ud men det viste sig at være en bh men nu kan vi få ham ud da det er blvet en vs osse så er bare så lykkelig og følwe virkelig jeg har gjort det bedste for min dejlige søn..

det blev lidt langt men håber i har læst med hertil da det her betyder meget..

God dag til jer alle super mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

JustAnotherName

Åh, det er bare SÅ DEJLIGT når tingene klapper som de skal og alle brikker falder på plads. Fedt! Tillykke med den nye plads til Valdemar. Jeg håber han bliver rigtig glad for det. Og så kan han vel automatisk fortsætte i børnehaven bagefter, når han er færdig med vuggestue?
Så skal du slet ikke bekymre dig om det, helt indtil han skal starte i skole 

Det var jo lidt samme situation jeg stod i for godt en måned siden.
Efter at have mast på for det ved pladsanvisningen, fik jeg langt om længe tilbudt en vuggestueplads til Bianca i en integreret inst (der er 2 vuggestuer, 2 børnehaver og 1 special-gruppe).
Så var hendes plads sikret, indtil hun er 6 år...
Og så kimede jeg til pladsanvisningen for at presse lidt på med at få Celina ind det samme sted, for jeg ville jo gerne undgå, at hun skulle starte i dagpleje, og opleve flere skift, ligesom Bianca jo desværre har haft. Og det LYKKEDES!! Så i tirsdags startede Celina op i samme vuggestue som Bianca. Og begge piger kan gå denhenne indtil de går ud af børnehave og skal starte i skole. Et super sted!

Det er så dejligt at slippe for alle de bekymringer ift. ens børns pasning.

Dejligt for dig, at det er kommet på plads, og at du fik det til ham, som du ønskede aller mest   

Anmeld

8. april 2010

lion

Hvor er det fedt at du kan få Valdemar hen hvor du gerne vil.

Jeg håber jeg er lige så heldig til januar når Julius skal i vuggestue

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Nej hvor lækkert!!!!

Stort tillykke med ønskepladsen

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Åh, det er bare SÅ DEJLIGT når tingene klapper som de skal og alle brikker falder på plads. Fedt! Tillykke med den nye plads til Valdemar. Jeg håber han bliver rigtig glad for det. Og så kan han vel automatisk fortsætte i børnehaven bagefter, når han er færdig med vuggestue?
Så skal du slet ikke bekymre dig om det, helt indtil han skal starte i skole 

Det var jo lidt samme situation jeg stod i for godt en måned siden.
Efter at have mast på for det ved pladsanvisningen, fik jeg langt om længe tilbudt en vuggestueplads til Bianca i en integreret inst (der er 2 vuggestuer, 2 børnehaver og 1 special-gruppe).
Så var hendes plads sikret, indtil hun er 6 år...
Og så kimede jeg til pladsanvisningen for at presse lidt på med at få Celina ind det samme sted, for jeg ville jo gerne undgå, at hun skulle starte i dagpleje, og opleve flere skift, ligesom Bianca jo desværre har haft. Og det LYKKEDES!! Så i tirsdags startede Celina op i samme vuggestue som Bianca. Og begge piger kan gå denhenne indtil de går ud af børnehave og skal starte i skole. Et super sted!

Det er så dejligt at slippe for alle de bekymringer ift. ens børns pasning.

Dejligt for dig, at det er kommet på plads, og at du fik det til ham, som du ønskede aller mest   

hej..

ja det var en af grundene til jeg ville have ham over i den vuggestue det er han starter vider i børnehaven det er fordi der var osse en vuggestue lige ved siden ad os han kunne komme i men da jeg ikke kan lide personalet der så er i børnehaven når han så ska vider op i bh så ville jeg ikke have han skulle der over men syntes bare det er SÅ skønt at hende igår kunne finde ud af det så hurtigt når man normalt skulle søge om det..

ja jeg har læst at nu er Celina allerede startet op i vuggestue syntes virkelig at tiden er gået hurtigt og at det var for kort tid siden i fik hende  og det er jo så kun et stort plus at begge piger kunne være det samme sted selvom de går inde på samme stue ik? men det lære de jo nok det at dde stadigvæk ik er knyttet helt til hinanden at de godt kan lege hver for sig og have vær deres venner? mange tak for du svaret med så meget indput

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

TbCp skriver:

Nej hvor lækkert!!!!

Stort tillykke med ønskepladsen

mange tak er virkelig glad selvsom hans dp mor gerne ville have han først skulle stoppe en måndede senere da det først er i juli hun går af men nu må hun bare undvære ham for det er en god plads..

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

lion skriver:

Hvor er det fedt at du kan få Valdemar hen hvor du gerne vil.

Jeg håber jeg er lige så heldig til januar når Julius skal i vuggestue

jeg tror det er fordi vi har en første ret da vores dagpleje mor skal gå på pension så for at vi ikke lige pludselig stod uden plads men dejligt med at vi fik lige ønske vuggestuen og ja det ville jo være vild dejligt hvid julius kunne state op hvor i gerne ville have ham hen ska han gå med storesøster?

Anmeld

8. april 2010

anna-jonas

Selvom dagen startede lidt dumt.............så kan den ikke andet end slutte godt, med de skønne nyheder. Hvor må det være skønt for jer..........

Vidste ikke at du er sygemeldt p.g.a en depr. Går det bedre??

Knus Mette

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

Anna-jonas skriver:

Selvom dagen startede lidt dumt.............så kan den ikke andet end slutte godt, med de skønne nyheder. Hvor må det være skønt for jer..........

Vidste ikke at du er sygemeldt p.g.a en depr. Går det bedre??

Knus Mette

ja dagen sluttet godt fik jo det bedste sted min søn kan være af en vuggestue her i korsør så det var skønt..

jeg har haft en depretion i over 5 år så har været på kontant-hjælp i al den tid men blev så erklaret rask for ca 2½ -3 år siden men fik så et tilbage fald her i august sidste år der troede jeg ellses bare det var strees men lægen kunne høre at det var min dep der var vendt tilbage så fik piller og går nu hvor der er spykolger og med kost osv men er bare ik så god til at huske at tage min medicin så der er op og ned ture tit især i øjeblikket. men prøver så vidt muligt at klare dagen, og når man så har en kæreste som næsten først er begyndt at tage sig af sin søn og forstå at jeg ikke lige har det så godt at jeg så nu kan tillade mig at sige jeg blir nød til bare at ligge mig også må han tage vores søn så det hjælper lidt.. men er hårdt nu da valdemar virkelig er slem skriger og høre overhovedet ikke efter osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.