glæder mig faktisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Heidi B

Ja jeg er jo stadig hjemme pga min fiberskade i min læg, men nu ser det ud til det går fremad, nu gør det ikke ondt hele tiden, men kun når jeg har gået lidt på den...

Nå men idag har jeg besluttet at holde fast i min aftale med to venidner om at gå i biffen. Så jeg bliver hentet hjemme, sat af foan cafeen, og min veninde parkere bilen, Bagefter går vi 100 m til biffen, og så bliver jeg kørt hjem bagefter,..... det bliver sgu dejligt at komme lidt ud. Har jo været hjemme siden fredagen før påske, og haft ondt siden om søndagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

3rollinger

Det kan jeg godt forstaa. Hvad skal I se i biffen? God fornoejelse.

Jeg skal ogsaa selv ud og spise paa loerdag med ca 10 andre danske piger. Hernede spiser man jo sent, saa vi moedes klokken 21. Saa er min plan at ligge Sofia i seng inden jeg gaar og saa burde hun i teorien ikke vaagne foer jeg er hjemme igen. Glaeder mig ogsaa til at komme lidt ud uden boern.

Anmeld

9. april 2010

Heidi B

Vi så "the lovely bones", og den var ikke fantastisk.... Men dejligt at komme ud, selvom mit ben ikke synes om at være nedad så længe, så har ondt idag!!!!

Anmeld

9. april 2010

Stumpen

Det var god til dig at komme ud og bare være Heidi.. Men træls at filmen ikke var god.. Nu må du få slappet godt af med foden i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.