Hjælp til hjemmeside...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Slettet

Er der nogen herinde som har en hjemmeside jeg må se? Jeg bakser med at lave min egen, men jeg kunne godt bruge lidt inspiration fra andre amatøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

3rollinger

Hej Annie

Jeg har lige stoppet med at betale for min og skal snart have lavet en anden med min storebrors hjaelp.

Men du kan maaske kigge paa hans hvor min skoenne nevoe er filmet i alle ender og kanter  www.antonbruun.dk

Hvad skal din hjemmeside vaere om?

Knus

Trine

Anmeld

8. april 2010

Slettet

Hej Trine.

1000 tak for kigget! Din bror er virkelig en stolt far må man sige ...og det er der jo ikke noget at sige til for hold da helt op en dejlig dejlig dreng! Jeg synes det er en rigtig god hjemmeside, den har ligesom en rød tråd, som gør den behagelig af zappe rundt på - virkelig fin

Jamen jeg laver den egentlig mest fordi jeg synes det er virkelig sjovt at være kreativ på den måde, den kommer til at handle om mine børn, min have, rejser, lidt opskrifter og lidt musik jeg kan lide at høre ... så er der eksempelvis ønskelister fra os alle, jeg synes det er smart, at familien bare kan kigge der hvis de vil have inspiration til gaver - vi har både familie vi er tæt på men også familie vi ikke er så tæt på :-)

Tusinde tak for svar!

Anmeld

8. april 2010

Heidi B

Vi har en, dog har jeg ikke opdateret den for nylig.... det sker meget snart!!!!!

www.123hjemmeside.dk/brobak

Anmeld

8. april 2010

Slettet

Hej Heidi.

Tusinde tak fordi jeg måtte se din hjemmeside, den er virkelig flot og jeg kan se at du også bruger 123hjemmeside ligesom jeg er igang med.

Hvad synes du at du får ud af at have sådan en hjemmeside om din familie?

Du har virkelig mange gode billeder på siden - det er helt vildt sødt der hvor drengene ligger med deres nye sygesikringskort

Anmeld

12. april 2010

Charlie

Hej swips,
hvor er det bare en fin mave, du har Stort tillykke (tror jeg vist ikke, jeg har sagt endnu... )

Du må også meget gerne se mine hjemmesider, hvis du har lyst. Den første er en familieside, og den anden min fotoside.

www.123hjemmeside.dk/dorthe-tue
www.photodluxe.com

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.