Kære gud - giv mig styrke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Tut

åh piger, jeg kan snart ikke mere.

Jeg er indlagt IGEN IGEN med Nana. Hendes vejrtrækning er blevet værre. Hun hoster og raller jo stadig meget, og hun lyder som en kaffemaskine der afkalker når hun trækker vejret. og nu er hun begyndt at trække vejret med maven, samt man kan se at hun får et "hul" ind i halsen (der mellem kravebenet) når hun trækker vejret. Hvilket er tegn på at hun ikke trækker vejret normalt

Så her kl. 9 skal hun have taget røngtenbillede af lungerne.

Vi var på hospitalen d. 30/3 hvor vi fik en maske med noget medicin hun skulle have 3 gange dagligt, men det hjalp ikke. Hospitalet havde sagt at det var en 50/50 chance for om det virkede når hun kun er 4 mdr.

Så nu er vi på den igen, og denne gang går jeg ikke før de har fundet noget der kan hjælpe hende!

Men fårk, det er SÅ hårdt, og jeg kan sgu snart ikke holde til det mere.

Undskyld der lige kom noget brok her fra morgenstunden, men jeg skulle ud med det.

Knus Tut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Hyner

Åhhh nej. Hvor skrækkeligt, lige som man troede det gik fremad.

Hvor er jeg ked af at læse det og jeg krydser for at de finder en løsning hurtigt.

Kæmpe  Henriette

Anmeld

8. april 2010

Anja

Det lyder også umenneskelig hårdt både for jer og lille Nana.

Vi må håbe, at de finder en hurtig løsning på problemet

Anmeld

8. april 2010

sbs78

Hvor er det bare træls for jer. Jeg håber virkeligt at de snart finde ud af noget. Kender godt følesen, når det er ens børn, der er noget i vejn med. Jeg sender dig lige et kæmpe kram

Knus Sidsel

Anmeld

8. april 2010

linemus

Puha, hvor hårdt for jer. Håber I snart få vished om, hvad der er galt, så hun kan få det bedre, og I kan få ro.

Mange tanker Line 

Anmeld

8. april 2010

Monica

For faen tutter, det er jeg sgu ked af at høre. Skriv lige når du ved noget ang de røngten billeder...

Anmeld

8. april 2010

Marco2

Øv Tutter. Hvor må det bare være hårdt at se hende syg, og at de ikke helt har styr på hvad det er der er galt.

Håber alt løser sig for Jer.

Knus Ag

Anmeld

8. april 2010

Lise

Puh, det lyder hårdt, søde Tut...

Anmeld

8. april 2010

Helle30

Øv øv øv Tut. Jeg sender jer en kæmpe krammer og masser af tanker og håber, I snart kan tage hjem med Nana og en løsning på hendes sygdom.

- Helle

Anmeld

8. april 2010

Lulle25

I er da ramt hårdt, hvor er det synd for jer og lille Nana. Kan godt forstå du synes det er hårdt, håber de kan hjælpe jer denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.