Øv da os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Munder

Sidder og venter på vaskemaskinen, der kører på højtryk. Andrea har desværre fået bræksyge. Hun er godt nok skidt den lille fis. Håber det snart stilner af. (og  for at vi går fri)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Heidi.

Munder skriver:

Sidder og venter på vaskemaskinen, der kører på højtryk. Andrea har desværre fået bræksyge. Hun er godt nok skidt den lille fis. Håber det snart stilner af. (og  for at vi går fri)

Den har vi osse lige været igennem. Men hvis du sørger for at holde en god håndhygiejne så bliver du ikke smittet.

Jeg er nok lidt arbejdsskadet. Så når der er en her der kaster op, så har jeg altid handsker på og spritter af, og jeg bliver ikke smittet.

Håber hun har det bedre.

Anmeld

8. april 2010

3rollinger

Laura havde én nat i sidste uge, dagen foer vi skulle paa paaskeferie, hvor hun pludselig kastede op hele natten. Foerst i hendes seng, paa hendes sengetoej, hendes bamse, vaeggen og alt i hendes naerhed og resten af natten i vores seng.

Men det varede kun den ene nat og morgenen efter gav jeg hende ligesaa langsomt vand, og der har ikke vaeret noget siden.

Maaske det kun er en én nats virus. Jeg krydser fingre

Anmeld

8. april 2010

Heidi B

Ahr men helt ærligt, jeg troede vi havde en aftale om at du ikke skulle skrive flere indlæg om sygdom hos jer!!!

Hvor er det bare surt!!!

Rigtig god bedring!!!

Anmeld

8. april 2010

Munder

puha en nat, hun har brækket sig hver time til omkring kl. 03.00, hvor det så skiftede til den anden ende. Vi faldt først i søvn omkring kl. halv seks.

Nu sidder hun og spiser lidt ristet brød og drikker vand....så håber jeg hun holder det nede.

Og Heidi, tro mig, jeg vasker hænder til den helt store guldmedalje, de er fuldstændig udtørrede.

Nu er det bare at håbe vi andre går fri.

Anmeld

8. april 2010

82Miraklet

øv øv øv og god bedring med hende...

Anmeld

9. april 2010

Stumpen

Håber at hun har det bedre i dag... Det er ikke lige sådan en omgang en bette pige har brug for..
Har du fået svar på prøverne???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.