Så har vi besøgt den private børneklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Monica

Jeg ringede igår og snakkede med en børnelæge, fik en tid samme aften, igår. Dagmar Veirgang var meget sød og grundig. Undersøgte ham for ALT og vi snakkede meget, hun spurgte og spurgte (vi var der over 1 time) Hun mener at vi har håndteret ham helt rigtigt, men hendes  bud er at han har fået en dårlig vane, at når han vågner, så vil han bare op. Han har haft ondt så længe, først kolik og siden øerene. Vi har jo haft i armene hver nat, så han har aldrig prøvet andet...
Jeg havde tænkt lidt på om han måske har mælkeintolerance, hun sagde at det ikke var usandsynligt, og at vi skulle give det en chance. I 14 dage skal vi køre alt ko mælk ud af hans kost. Har i dag købt Numetrigen (tror jeg det hedder) og var meget nervøs for om han ville tage det. Havde puttet lidt sukker i, og det gled lige ned... Så en bekymring mindre:-)

Jeg er så glad for at vi valgtet at tage der ind, 1500kr er self mange penge for en undersøgelse man (burde) kunne få gratis. Men nu har jeg en børnelæges ord for at han ikke har ondt. (Jeg har fåetr hendes privat mobil og kan ringe hver dag fra 8-20. Hun sagde at hjælper det her ikke, så må vi prøve noget andet, for det er ikke optimalt at han skal græde så meget) 

Det giver mig SÅ meget ro. Nu vil/kan jeg tage kampen om natten, når jeg VED at han ikke har ondt.. Jeg tager ham op når han græder og beroliger ham. Når han er HELT rolig kommer han ned igen. Han begynder at græde og jeg nusser ham og de sidste 2 nætter har jeg kunne berolige han på ca 30 min - det plejer at tage Lars 1,5 time. Og det er en stor forskel hvis han vågner 2-3 gange på en nat....

Ikke nok med det, så er Tobias SÅ mordårlig, jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind... Lige så snart han ikke kan se mine øjne, så hyler han...
Sikke en roman jeg fik skrevet, tak fordi du læste så langt.

Monica - der tager sagen i egen hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

BK

Dejligt at i endelig har fået den hjælp til ham som var nødvendig... Selv om det er træls at i selv måtte betale for det...

Håber at det lykkedes jer at få det til at stoppe...

Anmeld

7. april 2010

ivfmarie

pøj pøj

Anmeld

7. april 2010

birgittemarie

puha, det lyder edder hulemig hårdt! Godt at høre, du har fået lidt mere mod på nattekampene efter lægebesøget. Kan virkelig godt forstå dig; det gør en himmel til forskel, når man bare ved, hvad der er galt eller i dette tilfælde i hvert fald ved, hvad der IKKE er galt.

Håber snart han sover sødt hele natten!

Knus Birgitte

Anmeld

8. april 2010

Marco2

Hej Moni.

Godt at I tog derind, så det kan give dig/Jer noget ro. Men ja, det burde i et samfund som Danmark være noget man fik som en selvfølge. Det er det bare ikke altid.

Men håber inderligt for Jer at I snart får jeres nattesøvn tilbage og en glad dreng.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.