Fatter slet ikke at ÆL kan gøre så ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Mira0911

Før jeg blev gravid, mærkede jeg intet til det...

Nu kan jeg mærke det hver gang... Og det gøre så pinefuldt ondt... At jeg ligger helt krøllet sammen i sengen nogen gange, og andre gange må jeg tage lidt stærkt for at tage "smerterne" væk, kan slet ikke holde det ud...

Andre gange bruger jeg varmt vand i en flaske, for at lindre det...

Er der andre som har ondt når I har ÆL? Hvad gør I for at lindre smerterne, hvis I har det... ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Sujan

Jeg også meget meget ondt.. Og kan næsten ikke være sammen med kæresten de dage fordi det gør så ondt og er rigtig irriterende da vi prøver at blive gravid.. Så gør ikke noget for det prøver bare at holde det ud... Men bruger du p-piller eller noget???? For de forhindre vel ÆL det gør minipiller i hvert fald..Som jeg har taget de sidste 4 år og har aldrig haft smerter mens jeg har taget dem.... Og ellers tag en snak med lægen.. Er sikker på de har et råd.. Har min altid for man ikke skal have unødvendige smerter...

Håber jeg snart bliver gravid så jeg slipper for smerterne:-)

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

Sujan skriver:

Jeg også meget meget ondt.. Og kan næsten ikke være sammen med kæresten de dage fordi det gør så ondt og er rigtig irriterende da vi prøver at blive gravid.. Så gør ikke noget for det prøver bare at holde det ud... Men bruger du p-piller eller noget???? For de forhindre vel ÆL det gør minipiller i hvert fald..Som jeg har taget de sidste 4 år og har aldrig haft smerter mens jeg har taget dem.... Og ellers tag en snak med lægen.. Er sikker på de har et råd.. Har min altid for man ikke skal have unødvendige smerter...

Håber jeg snart bliver gravid så jeg slipper for smerterne:-)

Jeg bruger ikke p-piller...

Det er da rigtig øv at man skal have så ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.