Barnevogn eller Combivogn????? Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. april 2010

lollandpigen

Hej piger....

Har lige brug for lidt hjælp og gode råd.... Kæresten og jeg er vildt uenige om vi skal invisterer i en combi vogn eller en barnevogn....

Nogle der kan give ris og ros på på begge vogne og hvad synes i er bedste til nyfødte og hvilken er bedst når baby blive rlidt ældre og ikke skal sove i lift mere??

Er meget i tvilv da jeg har hørt at skal man have en god combi vogn koster dne ret meget nogle de rved om det er rigtigt?? ( rigtigt meget så mener jeg over 5000 kr )

Håber I kan hjælpe mig lidt her...

Mange hilsner fra Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Lone Jakobsen

jeg har altid kun haft barnevogne til mine børn, da jeg godt kan li at der er god plads omkring dem. har så senere købt en klapvogn.

skal lige siges at jeg er mere til discount end mange andre

Anmeld

7. april 2010

metteogko

Hej, vi har kun selv ejet en kombivogn - og tilk begge børn holdt den ca 1½ år, så var den for lille i både bredde og længde. Så selvom det er smaddersmart at man har både barnevogn og klapvogn, så ender I nok med at skulle ud og låne noget bebsen kan sove i henad vejen - vi havde heldigvis gode naboer, hehe

Mit råd ville klart være at investere i en barnevogn som barnet både kan sidder og sove i!

KH Mette

Anmeld

7. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har en barnevogn og jeg ville ikke bytte den for noget. Vi bruger den stadigvæk til Lina og har tænkt, at hun ihvertefald skal sove i den 1 år endnu. Vi har så sideløbende købt en tvillingklapvogn, da Lina og Luka er tæt på hinanden. Vi har desuden også en enkelt klapvogn vi købte til Luka, da han var stor nok til det.

Jeg har hørt dårlige erfaringer med combivogne, men har ingen erfaringer med den selv.

Anmeld

7. april 2010

Mille83

Vi har købt en kombi vogn, efter og have snakket med flere om det, for når baby er ca et år vil de heller ikke ligge hele tiden.

Dog har vi også investeret i en brugt rigtig barnevogn, som baby kan sove i ved dagplejeren, så sådan kan man også gøre :-)

Camilla 32 + 5 efterhånden, pyhhh det er ved og være tæt..

Anmeld

8. april 2010

E.T

Vi har tænkt os at købe en kombi/klapvogn fra babyjogger

http://www.babyjogger.biz/babyjogger_klapvogn_city_elite.php

Vi bor i lejlighed på Nørrebro, så vi har ikke mulighed for at stille den lille uden for. 

Man kan købe en barnevognskasse til den som man kan bruge de første 6 måneder. Derefter havde vi tænkt os at bruge en voksi i klapvognen. Den er også super nem at klappe sammen og fylder ingenting!! 

Men ja det er lidt af en jungle at finde frem til det man gerne vil have 

Anmeld

8. april 2010

Sabsy

lollandpigen skriver:

Hej piger....

Har lige brug for lidt hjælp og gode råd.... Kæresten og jeg er vildt uenige om vi skal invisterer i en combi vogn eller en barnevogn....

Nogle der kan give ris og ros på på begge vogne og hvad synes i er bedste til nyfødte og hvilken er bedst når baby blive rlidt ældre og ikke skal sove i lift mere??

Er meget i tvilv da jeg har hørt at skal man have en god combi vogn koster dne ret meget nogle de rved om det er rigtigt?? ( rigtigt meget så mener jeg over 5000 kr )

Håber I kan hjælpe mig lidt her...

Mange hilsner fra Dorthe

Jeg ville helt sikker tage en barnevogn, du kan sagtens finde nogle pæne til 2499 - 3499, og så senere købe en ligeså billig klapvogn.. Grunden til at jeg siger det er pga de forbandede liggemål er så små i en combi, men ellers er det da den bedste løsning.. Men helt sikkert en barnevågn herfra

Held og lykke herfra

Anmeld

8. april 2010

Pige2009

Klart barnevogn. Jeg er vildt glad for min barnevogn, og min datter på 6 mdr. sover super godt i den Hun ligger i en voksipose, som jeg klart vil anbefale i forhold til en lift, som de hurtigt vokser ud af. Når hun ikke sover i den, kan hun godt lide at sidde op i den og følge med, når vi er ude at gå.

K.h. Linda

Anmeld

8. april 2010

Pige2009

Mille83 skriver:

Vi har købt en kombi vogn, efter og have snakket med flere om det, for når baby er ca et år vil de heller ikke ligge hele tiden.

Dog har vi også investeret i en brugt rigtig barnevogn, som baby kan sove i ved dagplejeren, så sådan kan man også gøre :-)

Camilla 32 + 5 efterhånden, pyhhh det er ved og være tæt..

I de fleste barnevogne, er der en smart anordning, så barnet kan blive sat op, og det er jo helt op til forældrene, om barnet skal ligge ned, når det er stort nok til at sidde selv Min datter er 5½ måned og hun sidder op i barnevognen i sin Voksipose, når vi kører og hun ikke skal sove.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.