forårshygge på min mikroaltan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Milka

pigerne har været hos mormor hele dagen og jeg har haft en skøn og afslappende fridag herhjemme – tiltrængt!

har haft hænderne nede i jorden (øh, pottemuld) og har plantet lidt rosmarin og forglemmigej. cyklede bagefter til jysk og købte et lille altanbord som jeg har siddet ved i solen hele eftermiddagn. skønt!

god aften til jer alle. har det hundrede gange bedre i dag end jeg havde det i går

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

oo

man kan næsten heller ikke være i dårligt humør med frisk rosmarin i potten - det har jeg ALTID og jeg har også en grå udgave af dit nye altanbord, dog har jeg dækket det med mos

godt at du har det bedre!! overskud skal der til - sir de kloge

Anmeld

7. april 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

pigerne har været hos mormor hele dagen og jeg har haft en skøn og afslappende fridag herhjemme – tiltrængt!

har haft hænderne nede i jorden (øh, pottemuld) og har plantet lidt rosmarin og forglemmigej. cyklede bagefter til jysk og købte et lille altanbord som jeg har siddet ved i solen hele eftermiddagn. skønt!

god aften til jer alle. har det hundrede gange bedre i dag end jeg havde det i går

Hvor dejligt!   

Anmeld

7. april 2010

Milka

Tjuhl skriver:

man kan næsten heller ikke være i dårligt humør med frisk rosmarin i potten - det har jeg ALTID og jeg har også en grå udgave af dit nye altanbord, dog har jeg dækket det med mos

godt at du har det bedre!! overskud skal der til - sir de kloge

har også altid rosmarin – og lavendel! eeelsker lavendel ... men kunne intet finde i dag

mos på bordet hvordan? billeder please!

Anmeld

7. april 2010

oo

Milka skriver:

har også altid rosmarin – og lavendel! eeelsker lavendel ... men kunne intet finde i dag

mos på bordet hvordan? billeder please!

mos på bordet sådan her:

jeg har bare skrabet et par sten og træstammer i nabolaget og lagt det sammen på bordet (der var ufattelig mange bænkebiddere og tusindben nedenunder!!)

jaaaa lavendel!! og lyng har jeg også for det meste. i år har jeg plantet stedmoderblomster...dem har jeg aldrig haft før, fordi navnet klinger så negativt, men jeg synes det er lidt eventyragtigt at der sidder en dronning inde i midten hvis man skiller bladende ad (og bruger sin fantasi)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor ser det hyggeligt ud,og hvor dejligt at høre at du har det bedre

Anmeld

7. april 2010

anna-jonas

Hvor hyggeligt...........

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Det ser rigtig rigtig hyggeligt ud!

Den er da ret smart den krukke... ligner den hænger over altanen med et hak op i midten?

Og hvor har du købe de fede skamler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.