Flere spørgsmål om amning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Tulle28

Hej alle i kloge piger,

Ja så er vores prinsesse blevet 9 dage og amningen går meget bedre. Hun har indtil videre fået hver 3. time om dagen og sutter ca. 20 minutter ved hvert bryst.

Igår og idag har hun ved flere amninger imidlertid kun ville have det ene bryst, og idag har jeg to gange oplevet at hun suttede 10 minutter for så at falde i søvn under afbøvsning og var ikke længere interesset i at spise.

Får hun mon det hun skal? Kan det hænge sammen med at hun er blevet ældre og bedre til sutte?  

Alle disse bekymrnger...

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Lone Jakobsen

umiddelbart vil jeg gætte på at hvis hun falder i søvn når du bøvser hende og ikke længere er int i at spise...så burde hun ha fået nok. men det afhænger jo lidt af om hun så vågner igen kort efter, eller om hun sover fx. 1-2 timer.

Anmeld

8. april 2010

Tulle28

nutche skriver:

umiddelbart vil jeg gætte på at hvis hun falder i søvn når du bøvser hende og ikke længere er int i at spise...så burde hun ha fået nok. men det afhænger jo lidt af om hun så vågner igen kort efter, eller om hun sover fx. 1-2 timer.

Hun sover - som regel 3-3½ time. Så hun får forhåbentlig nok?

De er jo smart nok indrettet de små størrelser, men man er jo så bekymret som nybagt mor (bliver det mon bedre...?) og netop fordi hun var meget mat lige da hun blev født og ikke kunne holde sig vågen til måltiderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.