hvorfor får jeg ikke mine penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2010

heaven

udbetalt fra skat?? På opgørelsen står der at jeg skal have 5300, og at de tilbageholder dem mens det undersøges om jeg skylder kommunen eller noget - og det gør jeg jo ikke, det ved jeg....

Andre der heller ikke har fået udbetalt endnu?? troede de skulle gå ind den 26 marts???

Har også spurgt i banken, og de kan ikke se dem.

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Hyner

Øhh kommer de ikke først til maj??

Henriette -også med penge tilgode..

Anmeld

7. april 2010

Monica

Jeg har fået mine penge tilbage, de er gået ind på min konto... (og er brugt...)

Moni

Anmeld

7. april 2010

BK

heaven skriver:

udbetalt fra skat?? På opgørelsen står der at jeg skal have 5300, og at de tilbageholder dem mens det undersøges om jeg skylder kommunen eller noget - og det gør jeg jo ikke, det ved jeg....

Andre der heller ikke har fået udbetalt endnu?? troede de skulle gå ind den 26 marts???

Har også spurgt i banken, og de kan ikke se dem.

Jannie

Der kan være flere årsager til at du ikke har fået... Nogen får dem i marts og andre i maj... Det med at få dem i marts er noget de er begyndt på, efter at det er blevet elektronisk...

Anmeld

7. april 2010

Joan ( Smallie )

Hyner skriver:

Øhh kommer de ikke først til maj??

Henriette -også med penge tilgode..

Er der ikke noget med du har været inde og ændre på dit??

For så får du først til maj mener jeg. Manden har fået den 26 marts og så har han været inde og ændre noget så han får flere penge ud igen til maj.

Så måske derfor. Ellers ved jeg ikke

Anmeld

7. april 2010

Louise mortil4

når de tilbageholdes, kommer de først meget senere, sidste år fik jeg først mine i maj da de også var tilbageholdt, men jeg skyldte ikke noget.

Anmeld

8. april 2010

Hyner

Joan ( Smallie ) skriver:

Er der ikke noget med du har været inde og ændre på dit??

For så får du først til maj mener jeg. Manden har fået den 26 marts og så har han været inde og ændre noget så han får flere penge ud igen til maj.

Så måske derfor. Ellers ved jeg ikke

Jo det har jeg, så er det måske derfor...

Henriette -så meget klogere...

Anmeld

8. april 2010

Marco2

Ei, det er da trælst.

Jeg har fået mine tilbage. Men havde jeg ikke det havde jeg sgu nok heller ikke opdaget det. Jeg er en skovl til at holde styr på min økonomi..

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.