Nf i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Nadi

Skide godt Egon

Kommer helt til at savne at se sin lille baby på skærmen for første gang!

(Tror også der gemmer sig en lille dreng i maven)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

bette

det er da super duper

glæder mig også til md scanningen.. eller dvs er jo lidt nervøs

Anmeld

8. april 2010

Anja

Det er også vildt dejligt, at alt ser fint ud

Min søde mand forkælede mig i går med en ny pusletaske, som jeg har ønsket mig. Den mørkebrune i fløjl fra Gaia & Ko. Han sagde, at jeg skulle have den fordi alt jo ser fint ud og jeg havde gået og været nervøs og ville gerne have købt en tryghedsscanning, men det har han hele tiden sagt var spild af penge. 

Anmeld

8. april 2010

linemus

Hvor dejligt Og dejlig mand, der forstår at købe gaver

Anmeld

8. april 2010

linemus

Jeg har lige et spørgsmål til din pusletaske, for jeg ønsker mig nemlig selv sådan en. Jeg er bare i tvivl om, om det skal være den almindelige eller Carry All, som er noget større. Er din den alm.? Virker der til at være plads nok til diverse sager og skiftetøj, hvis du skal afsted med alle ungerne?

Hm... måske er jeg nødt til at se dem i virkeligheden, for der er heller ikke noget ved at få et monstrum, der er for stort at bære rundt på, så jeg aldrig får den med alligevel...

Anmeld

8. april 2010

Anja

Anede ikke, at der var to str. ! Nåh, men min er okay stor, der kan være et ringbind i den, hvis man senere hen skal bruge den som alm taske. Jeg tror, at der fint er plads til skiftetøj til to unger (det er jeg jo også vant til). Den kostede 699 kr  -  måske kan det fortælle om det er den store eller lille?

Den er riiiigtig fin   - er SÅ glad for den

Anmeld

8. april 2010

linemus

Tak. Jeg tror, det er den "lille" du har så. Har lige opdaget, der er en endnu større "Out and about". Eller også har de bare lavet lidt om på dem. Nå, men den ryger på ønskesedlen med det samme

Anmeld

8. april 2010

Anja

Synes i al fald, at den virker rigelig stor, var den endnu større var det noget af et skrummel, vil jeg synes.

Anmeld

8. april 2010

Marco2

Stort tillykke Anja.

AG - en smule misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.