Vores rumpenisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

oo

kitty skriver:

Jeg har ingen intentioner om at løbe fra den aftale! Det er faktisk den aftale jeg aller aller helst vil holde, i hele verden!!  Og jeg har sat manden på Zink-kur nu! Han forstår ikke, hvad det skal til for, men har får en "ti stille og slug den" retur!

det lyder meget som min ordre til Søren: "jamen det virker jo ikke!" "hvis jeg skal tage et hav af hormonerne, så kan du sataneddeme også sluge en lillebitte tablet uden at brokke dig!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Munder

Top med en rigtig positiv og dejlig oplevelse. Jeg har sådan tænkt på dig i dag, og ventet på at høre fra dig.

Stort tillykke med den perfekte skanning og rumpenisse

Anmeld

7. april 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

det lyder meget som min ordre til Søren: "jamen det virker jo ikke!" "hvis jeg skal tage et hav af hormonerne, så kan du sataneddeme også sluge en lillebitte tablet uden at brokke dig!"

Præcis!! Nu er jeg jo ikke kommet på helvedeshormonerne endnu, og glæder mig egentlig heller ikke, men altså.. Hvis jeg skal stikke i mig selv, så kan han også tage den! Slut prut! Jeg har fortalt at det virker for andre, men det er ikke argument nok. Specielt ikke efter det gode svar på hans sædprøve.. Dér blev han kong gulerod!

Anmeld

7. april 2010

oo

Munder skriver:

Top med en rigtig positiv og dejlig oplevelse. Jeg har sådan tænkt på dig i dag, og ventet på at høre fra dig.

Stort tillykke med den perfekte skanning og rumpenisse

tak

Anmeld

7. april 2010

oo

kitty skriver:

Præcis!! Nu er jeg jo ikke kommet på helvedeshormonerne endnu, og glæder mig egentlig heller ikke, men altså.. Hvis jeg skal stikke i mig selv, så kan han også tage den! Slut prut! Jeg har fortalt at det virker for andre, men det er ikke argument nok. Specielt ikke efter det gode svar på hans sædprøve.. Dér blev han kong gulerod!

åh ja, jamen det BLIR de....der skal ikke meget til

Anmeld

7. april 2010

Blyb

Super skønt indlæg.. Dejligt Rumpenissen ligger godt og trygt i mavsen

Anmeld

7. april 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

åh ja, jamen det BLIR de....der skal ikke meget til

De var jo gode, svarene.. Derfor synes han ikke der er grund til at tage noget tilskud...

Men altså.. Hvis de bliver supermænd, og vi får gevinst, så tager jeg gladeligt kampen hver dag

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Sikke en dejlig NF...

Jeg glæder mig også til de skal scanne uden på, det er så gravid-agtigt

Det er godt nok en perfekt hjemmelavet baby (rumpenisse)...

Ja, Kitty og jeg må altså lige nå med...

Anmeld

7. april 2010

NoName

Ihh altså Thjul... Sikke et dejligt indlæg.. sidder og smiler kæmpe stort selv om jeg er mutters alene hjemme. Hvor er det skønt for jer og bare sådan en fantastisk oplevelse at være til NF - glæder mig helt utroligt på jeres vegne og ser frem til at følge dig igennem resten af graviditeten... Tillykke med rumpenissen og det flotte NF tal.

Er kvalmen ved at være på retur???

Majken 24+0

Anmeld

7. april 2010

Maria.

STORT tillykke! Hvor er det dejligt for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.