Astasmor skriver:
nej kan jeg godt se du ikke kan endnu. men det behøver jo heller ikke være baby snak man kan jo også snakke alt muligt andet jo.
ja det er gået lidt hurtig. mig og min kæreste havde kun været sammen i godt 4 mdr da vi fandt ud af jeg var gravid, (men det var også en upser) men derfor elsker jeg stadig min datter over alt på jorden. 
Det er rigtigt...
Her var det ikke helt en "upser", kæresten og jeg snakkede om i november at prøve, og derfor lige efter jul røg pillerne, havde fået at vide at jeg efter over 10 år på piller nok ville få svært ved det, så vi gik jo bare i gang, må da sige at selvom jeg har håbet det de gange jeg har ventet på mens, så blev jeg alligevel underlig da den ikke kom her i påsken. Og da symptomerne begyndte at dukke op, tænkte jeg alligevel arr, det er sq nok bare mig der ønsker det så meget så min krop reager på det. så det var først søndag efter at have snakket med 2 veninder jeg fik en skideballe og måtte gå på apoteket og købe en, det var positiv, og blev det meget hurtigt. Kærestens svar da han kom hjem var først "passer den" dertil måtte jeg svar ikke helt 100, men nok 99%. han var alligevel skeptisk, og ville lige se hvad lægen sagde i går gik jeg til lægen, og hun kom da med samme svar, den var altså positiv. Hun måtte også sige det var gået meget hurtigt efter hendes mening. Men ja, så en halv upser kan man vel sige her, og ja, glæder mig da helt vildt, men er da også nervøs for hvad det bringer. Og så er der ingen af moster, onkler, faster, eller bedsteforældre der ved noget endnu..
Vi skal lige synke det selv... hihi
Anmeld