Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil bare lige fortælle jer at jeg skal giftes den 17 april .. det har været hemmeligt indtil nu ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, tillykke med det. Det bliver da herligt. Håber i får en dejlig dag
KH
Trine
Tillykke!
Det er da en dejlig forårs-begivenhed!
mange gange tillykke
stooort tillykke
lulleh skriver: Vil bare lige fortælle jer at jeg skal giftes den 17 april .. det har været hemmeligt indtil nu ..
Stort tillykke, skal i så i kirke? Vi blev selv gift på rådhuset, og det var så dejlig en oplevelse
Mange tak , vi glæder os også rigtig meget ..
mayapigen skriver: Stort tillykke, skal i så i kirke? Vi blev selv gift på rådhuset, og det var så dejlig en oplevelse
Tak .. Det bliver på rådhuset . da vi venter med det helt store til barnedåben. vi ville bare lige ha det gjordt inden den bette prins kommer
Mange gange tillykke. Der er jo ikke lang tid til. Det kunne være skønt hvis vejret var lige som i dag hva
lulleh skriver: Tak .. Det bliver på rådhuset . da vi venter med det helt store til barnedåben. vi ville bare lige ha det gjordt inden den bette prins kommer
Det er altså også super skønt på rådhuset. Jeg havde stadig brudebuket og hvid sommerkjole på. Men man kan jo gøre det på mange måder...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128