Hej
Jeg har bare lige burg for at komme af med den store knugende fornemmelse jeg har i maven 
Vi var jo igennem den lange protokol denne gang og fik taget 5 æg ud, men er lige blevet ringet op og har fået at vide at der ikke var nogen æg som havde delt sig. Det er bare den værste besked man kan få 
Især fordi man føler at den lange protokol har været mere spildt - fordi vi jo fik taget flere æg ud med den korte
, og her havde 3 ud af 4 brugte æg delt sig og var fine, dog med fragmenter på de 2 vi ikke brugte, så de ikke kunne fryses ned ! Og så går man igennem den lange fordi den skulle give et bedre resultat, men vi fik 1 æg mindre ud og INGEN havde delt sig overhovedet.
Vi vil jo bare så gerne havde det skal lykkedes - især fordi jeg jo faktisk blev gravid sidst, men desværre havde fået en blodansamling i livmoderen som blev ved med at bløde. Så det var meget surrealistisk at se hjerteblink og bløde så meget samtidig!
Hvordan kommer i andre over det? For når man så snakker med laboratoriet om morgenen, så bliver man spurgt om man vil snakke med en læge/sygeplejeske i dag eller om de bare kan ringe i morgen! selvfølgelig vil jeg snakke med en læge, jeg vil jo vide hvorfor det er gået galt og hvad der kan gøres bedre osv osv. Ved selvfølgelig godt at de inderst inde ikke ved det, men denne gang var der jo meget stor forskel på æggene. havde vel nok 15, men målene på de 12 største gik fra 11-18 mm, så vi skulle vente 2 dage mere, så da jeg fik taget æg ud var størrelsen fra 16-22 mm ca., ligesom de ikke voksede de normale 2 mm om dagen, men kun voksede med ca. 1mm. Lægen som tog æggene ud kunne jo heller ikke forstå hvorfor jeg ikke havde fået mere eller i hvert fald samme mængde hormon som på den korte behandling, for det virkede jo lidt som om der ikke var hormon nok til at de alle kunne vokse! Men så får man også den der med at det jo ikke altid er godt at få flere æg ud, fordi kvaliteten af æggene så kan falde!
Ja, undskyld, men måtte bare af med lidt damp 
MVH
Mie
Anmeld