Silas første par sko.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. april 2010

iln

Nu faldte jeg lige over et skoindlæg herinde, og vil da også lige vise jer min investering. Vi har nemlig købt Silas´ første par sko - til trods for barnet kun er 7 mdr. gammel. Men men men... vi går tit med ham i bæreselen og så er hans skindfutter bare ikke varme nok.

Jeg har bare valgt nogle billige nogle fra Elefant, da drengen jo nok aldrig kommer til at gå i dem (til trods for jeg har købt dem 1-2 nummer for stor, men han vokser helt vildt pt.)

Så nu er hans fodtøj i hvert fald klar til hans fætters konfirmation her den 1. maj.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

lion

Hvor er de bare super fine

Anmeld

7. april 2010

Jules

De er da bare super søde:)

Anmeld

7. april 2010

JustAnotherName

Flotte sko til lille Silas 

Anmeld

7. april 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Nu faldte jeg lige over et skoindlæg herinde, og vil da også lige vise jer min investering. Vi har nemlig købt Silas´ første par sko - til trods for barnet kun er 7 mdr. gammel. Men men men... vi går tit med ham i bæreselen og så er hans skindfutter bare ikke varme nok.

Jeg har bare valgt nogle billige nogle fra Elefant, da drengen jo nok aldrig kommer til at gå i dem (til trods for jeg har købt dem 1-2 nummer for stor, men han vokser helt vildt pt.)

Så nu er hans fodtøj i hvert fald klar til hans fætters konfirmation her den 1. maj.

ih, hvor er de kære....

Anmeld

7. april 2010

anna-jonas

Lur mig, om ikke den kære knægt kommer til at gå, inden sin første fødselsdag..............og måske det bliver i netop de nye sko.

Han bliver så fin, med dem på.

Anmeld

7. april 2010

iln

Anna-jonas skriver:

Lur mig, om ikke den kære knægt kommer til at gå, inden sin første fødselsdag..............og måske det bliver i netop de nye sko.

Han bliver så fin, med dem på.

Ja tak... vi venter bare på han begynder at kravle. I dag fandt han kort fidusen med at møffe sig fremad, men ellers bakker han rundt. Men skal godt nok holde øje med ham. Var i køkkenet og da jeg kommer tilbage til stuen er drengen væk. Indtil jeg kigger her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2010

JustAnotherName

iln skriver:

Ja tak... vi venter bare på han begynder at kravle. I dag fandt han kort fidusen med at møffe sig fremad, men ellers bakker han rundt. Men skal godt nok holde øje med ham. Var i køkkenet og da jeg kommer tilbage til stuen er drengen væk. Indtil jeg kigger her:

Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.