Inspiration til gulvtæppe på børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.392 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Sesse89

Efter vi desværre har fået nogle ridser i gulvet derinde bliver vi nød til at få lagt et lille gulvtæppe over men dem jeg indtil nu har fundet på nettet har enden kostet over 500kr eller bare ikk passet ind.

Vi har lakeret træ gulv.

Så jer der også har træ gulv hvad har i af gulvtæppe eller andet på gulvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

BK

Jeg har væg til væg gulvtæpper på begge mine børns gulve... De koster 90 kr kvadrat meteren mener jeg ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2013

Johnny Kraft Lund

BK skriver:

Jeg har væg til væg gulvtæpper på begge mine børns gulve... De koster 90 kr kvadrat meteren mener jeg ...

Hvor kan jeg købe dette fede gulvtælle med CARS? Link tak 

Anmeld

9. juni 2013

Chevro

Sesse89 skriver:

Efter vi desværre har fået nogle ridser i gulvet derinde bliver vi nød til at få lagt et lille gulvtæppe over men dem jeg indtil nu har fundet på nettet har enden kostet over 500kr eller bare ikk passet ind.

Vi har lakeret træ gulv.

Vi har trægulve nu, men i vores nye hus skal der sorte gulvtæpper på værelserne, med et mega flot mønster. Det koster ca 219,- pr m2, så kommer også op i pris.
Men det er med et ret tykt lag under, så de isolere - da der ikke er gulvvarme på værelserne dérnede som vi er vandt til at have.

Jeg går meget op i stil og sammensætning - så jeg vil personligt ikke kunne have sådan et tæppe med alt det der på (: synes det roder i mit hovede. På trods af jeg faktisk godt kan li dem.

Anmeld

9. juni 2013

Nemesis

Johnny Kraft Lund skriver:

Hvor kan jeg købe dette fede gulvtælle med CARS? Link tak 

hos tæppeland.

http://www.taeppeland.dk/da/Taepper/VaegtilVaeg/Va egTilVaeg/Print/90042232.aspx

Anmeld

9. juni 2013

cecilie1984

Sesse89 skriver:

Vi har lakeret træ gulv.

vi har haft disse tæpper fra Sebra på vores pigers værelser hvor der også var træ gulv.

vi skal dog flytte på fredag til en lejlighed hvor der er gulvtæpper på alle gulve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juni 2013

Nemesis

vi har købt et stort lækkert uldtæppe i Ikea. Det var på tilbud til 500 kr, men før det havde vi nogle små runde nogle fra ikea, der fåes i mange farver, til ingen penge.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/0023943 1/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.