update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Nadi

Frida: Vi skal i mg imorgen for første gang, og jeg er rigtig spændt på at møde de andre mødre og baby'er. Den mg jeg havde irl med Oliver gled jeg stille og roligt ud af. De tog mig ikke seriøs og mobbede mig faktisk ud  Vi havde også børn fra både maj, juli og august, det var simpelthen et for stort spring. Men den her mg med Frida er alle baby'erne fra februar, det synes jeg er rart. Ellers vokser hun bare og trives, hun er skøn og dejlig og har bare det dejligste smil. Hun lyder helt op. 
Hun skal døbes den 6. juni og kirke og lokaler er booket, så nu går planlægningen bare igang.

Oliver: Den 3. maj skal han starte i BH og det er bare spændende , vi skal hen og besøge dem her den 22., så glæder mig til at se hvad han siger til det hele. Kan slet ikke forstå at de nu er så store, man forstår jo slet ikke hvor ens lille dreng er blevet af. Her igår kiggede jeg hans tøj igennem for at se om der var noget Frida kunne bruge, nøj hvor blev nostaligisk! Men det er jo også super skønt at se ham udvikle sig.

Dennis: Vi har vores op og ned ture, vi både elsker og skændes, men vi elsker heldigvis mest

Mig: Jeg har rigtig mange tanker der kører runft i hovedet i øjeblikket. Min mormor's død er ved at gå lidt mere op for mig, og alligevel så er der andre dage, hvor jeg bare tænker at det ikke kan passe! Vores hus er ved at hænge mig langt ud af halsen, vi går og venter på at det el der skal laves blive lavet men vi får ikke rigtig klare udmeldinger, så aner ingenting og det irriterer mig grænseløst! Men vi har aftalt at inden Frida's barnedåb skal vi være færdige. BASTA!!!
Derudover har min lillebror lige fortalt mig at han i de sidste par år har været afhængig af stoffer, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved den erkendelse. Jeg er simpelthen så ked af at han leger med sit liv på den måde og også har løjet over for mig  Han skal flytte til Esbjerg her til august, hvor han skal starte på en kontoruddannelse. Han har sagt at han vil stoppe, og sidst han tog stoffer var på sin fødselsdag. Jeg tør ikke stole på ham, og jeg har sagt at hvis det ikke er sidste gang, så skal han bare holde sig væk.

Jeg har desværre forsømt jer den sidste tid, det lidt jeg har været på og svaret er det eneste har orket. Jeg har ikke fulgt særligt meget med i jeres liv og hvad I går og foretager jer, sowwy. Hope you can forgive me??

Knus N

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Susan1978

Hej Nadi..

dejlig update, lige på nær med din bror selvfølgelig..

har læst den og glæder mig over at i har det godt.. !

Anmeld

7. april 2010

ivfmarie

Hej Søde

Tak for opdaten. Det er altid rat at blive updatet - men der var da et par trælse beskeder i mellem...

Det gør mig ondt at høre om din bror, men mon ikke der er håb, nu hvor han i det mindste har fortalt om det?

Huset.. tja, er det ikke bare altid sådan med renoveringer - det trækker altid i langdrag! Jeg er sikker på at det nok skal blive fint inden barnedåben.

Det allervigtigste er at I trives, og at I (trods alt) elsker mere end I hader

Knus fra Marie

Anmeld

7. april 2010

Hyner

Håber da din nye mg bliver bedre end den gamle, for den lyder bestemt ikke rar.

Skønt det går godt med lillepigen, hun bliver en lille sild gør hun..

Ked af at høre men din brormand, men han har erkendt så måske er det hans måde at spørge efter hjælp...??

Din mormor vil altid være der både som gode tanker men også som de lidt mere sørgelige, desværre kan man ikke løbe fra de sidste.. Jeg mistede min farmor for 9 år siden og jeg tænker da a og til på hende og på begge måder... Men jeg har sagt til mig selv at det er fuldt ud lovlig, for det er jo fordi savnet er så stort..

Men tak for en update, nadi..

Knus.

Anmeld

7. april 2010

Muffinmus

Jamen det er ikke abre sådan lige t få alt til at gå op i en højere enhed, især ikke når nr 2 kommer. Der skal arbejdes merer på forholdet, på den sore, på huset osv osv.

Men tror da det vil hjælpe hvis i bare kunne få gjort lidt ved huset så det i det mindste er i orden.

Håber i får nydt foråret lidt trods alt. Og håber du kommer dig over din mormor, selv om det jo tager tid at bearbejde og forstå.

Og håber start i BH kommer til at gå super godt for Oliver:-)

Anmeld

7. april 2010

Bamme

7. april 2010

birgittemarie

Dejligt at høre, det går godt med lille Frida!

Øv med brormand. Håber han er på vej godt ud af det.

Mon ikke det hjælper på de huslige skærsmyldsler, når ellen bliver fikset og lillepigen bliver lidt større? Den slags har det jo som regel med at afføde nogle let spændte tilstande i hjemmene.

Knus Birgitte, som bare er for træt til at sige noget fornuftigt lige nu, men lige ville give dig en krammer.

Anmeld

8. april 2010

linemus

Hej Nadi

Dejligt med de skønne raske børn Det er nu det vigtigste. Hvordan gik det i mg i går?

Kan godt forstå, du har nok at se til med nyt hus og en lille ny + storebror (Ih, hvor bliver de hurtigt store!).

Godt at høre fra dig. Knus Line 

Anmeld

8. april 2010

Millebasse

Hej søde..

Dejligt med en update fra dig, men hvor er billederne

Skønt at høre at Frida trives og jeg er sikker på at Oliver nok skal synes gevaldigt om sin børnehave.

Er ked af at høre det med din bror.. Krydser fingre for at han kan vende sit liv til det bedre..

Det med at skændes og elske kan jeg fint tale med om.. Vi er også ved at sætte i stand og har nu sovet i stuen i ½ år og jeg er ved at gå ud af mit gode skind!! Det giver nogle flere diskussioner og hakkerier, men jeg er sikker på at så snart alt byggeriet er overstået, så kommer der også lidt mere overskud tilbage og man kan koncentrere sig mere om hinanden! Ville egentlig bare sige, at jeg ved hvordan du har det..

Kram

Anmeld

8. april 2010

Nadi

Millebasse skriver:

Dejligt med en update fra dig, men hvor er billederne

Jamen de er lige her :

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.