Frida: Vi skal i mg imorgen for første gang, og jeg er rigtig spændt på at møde de andre mødre og baby'er. Den mg jeg havde irl med Oliver gled jeg stille og roligt ud af. De tog mig ikke seriøs og mobbede mig faktisk ud
Vi havde også børn fra både maj, juli og august, det var simpelthen et for stort spring. Men den her mg med Frida er alle baby'erne fra februar, det synes jeg er rart. Ellers vokser hun bare og trives, hun er skøn og dejlig og har bare det dejligste smil. Hun lyder helt op.
Hun skal døbes den 6. juni og kirke og lokaler er booket, så nu går planlægningen bare igang.
Oliver: Den 3. maj skal han starte i BH og det er bare spændende
, vi skal hen og besøge dem her den 22., så glæder mig til at se hvad han siger til det hele. Kan slet ikke forstå at de nu er så store, man forstår jo slet ikke hvor ens lille dreng er blevet af. Her igår kiggede jeg hans tøj igennem for at se om der var noget Frida kunne bruge, nøj hvor blev nostaligisk! Men det er jo også super skønt at se ham udvikle sig.
Dennis: Vi har vores op og ned ture, vi både elsker og skændes, men vi elsker heldigvis mest 
Mig: Jeg har rigtig mange tanker der kører runft i hovedet i øjeblikket. Min mormor's død er ved at gå lidt mere op for mig, og alligevel så er der andre dage, hvor jeg bare tænker at det ikke kan passe! Vores hus er ved at hænge mig langt ud af halsen, vi går og venter på at det el der skal laves blive lavet men vi får ikke rigtig klare udmeldinger, så aner ingenting og det irriterer mig grænseløst! Men vi har aftalt at inden Frida's barnedåb skal vi være færdige. BASTA!!!
Derudover har min lillebror lige fortalt mig at han i de sidste par år har været afhængig af stoffer, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved den erkendelse. Jeg er simpelthen så ked af at han leger med sit liv på den måde og også har løjet over for mig
Han skal flytte til Esbjerg her til august, hvor han skal starte på en kontoruddannelse. Han har sagt at han vil stoppe, og sidst han tog stoffer var på sin fødselsdag. Jeg tør ikke stole på ham, og jeg har sagt at hvis det ikke er sidste gang, så skal han bare holde sig væk.
Jeg har desværre forsømt jer den sidste tid, det lidt jeg har været på og svaret er det eneste har orket. Jeg har ikke fulgt særligt meget med i jeres liv og hvad I går og foretager jer, sowwy. Hope you can forgive me??
Knus N
Anmeld