Min FB - Onsdag d. 31 marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Mor til L&S

Her kommer min FB - en super fødsel men desværre med lidt problemer bagefter.

Mandag morgen d. 29/3 kørte vi til kontrol og muligvis i gangsættelse på sygehuset da jeg havde for højt blodtryk og mistanke om svangerskabs forgiftning! Der var travlt på Fødegangen så jeg blev indlagt med henblik på igangsættelse tirsdag.

Tirsdag d. 30/3 lå jeg hele dagen i sengen på sygehuset og ventede på stilhed på fødegangen.. om aftenen blev jeg undersøgt og jeg var helt lukket så fik 1 stikpille. Vi gik i seng og allerede ved midnat begyndte jeg ha ondt i lænden så fik en varmepude og ingen søvn.

Oonsdag d. 31/3 kl. 8 om morgen skulle vi på fødegangen fordi jeg skulle undersøges og evt ha en stikpille mere... Meen jeg var sørme 1 1/2 cm åben og de kunne tage vandet.

Dérefter gik det stærkt - veerne kom hurtigt og kl 10 var jeg 4 cm åben og kom i badekar. 25 min senere var jeg 8 cm åben og 5 min efter måtte jeg presse... Sikke en lettels men også hårdt, men kl. 12.15 blev vores skønne datter født i badekar.

Derefter mistede jeg desværre en del blod og måtte i narkose og ha rester fra moderkagen fjernet, så det betød 1 1/2 døgn fastlagt i sengen. Men lørdag kom vi alle 3 hjem.

Liva var 50 cm lang og vejede 2900 gr.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

4kløver

Godt du er ok igen  Til lykke med den lille

Anmeld

6. april 2010

Rikkemor89

Det lyder til at det var en nem føsel (: Er det dit første barn ? Jeg er nemlig indlagt & skal sættes igang i morgen, så håber det kommer til a gå lige så godt (: 

Anmeld

6. april 2010

Mor til L&S

ThulinJust skriver:

Det lyder til at det var en nem føsel (: Er det dit første barn ? Jeg er nemlig indlagt & skal sættes igang i morgen, så håber det kommer til a gå lige så godt (: 

Jep - første barn! Kan kun sige godt om min igangsættelse Held og lykke i morgen!

Anmeld

6. april 2010

Rikkemor89

Tak skal du have ..

Anmeld

6. april 2010

Mig med maven

Tillykke med vidunderet!

Anmeld

6. april 2010

Pige2009

Stort tillykke Dejligt at høre, det gik godt.

K.h. Linda

Anmeld

6. april 2010

Sara.

Rollo skriver:

Her kommer min FB - en super fødsel men desværre med lidt problemer bagefter.

Mandag morgen d. 29/3 kørte vi til kontrol og muligvis i gangsættelse på sygehuset da jeg havde for højt blodtryk og mistanke om svangerskabs forgiftning! Der var travlt på Fødegangen så jeg blev indlagt med henblik på igangsættelse tirsdag.

Tirsdag d. 30/3 lå jeg hele dagen i sengen på sygehuset og ventede på stilhed på fødegangen.. om aftenen blev jeg undersøgt og jeg var helt lukket så fik 1 stikpille. Vi gik i seng og allerede ved midnat begyndte jeg ha ondt i lænden så fik en varmepude og ingen søvn.

Oonsdag d. 31/3 kl. 8 om morgen skulle vi på fødegangen fordi jeg skulle undersøges og evt ha en stikpille mere... Meen jeg var sørme 1 1/2 cm åben og de kunne tage vandet.

Dérefter gik det stærkt - veerne kom hurtigt og kl 10 var jeg 4 cm åben og kom i badekar. 25 min senere var jeg 8 cm åben og 5 min efter måtte jeg presse... Sikke en lettels men også hårdt, men kl. 12.15 blev vores skønne datter født i badekar.

Derefter mistede jeg desværre en del blod og måtte i narkose og ha rester fra moderkagen fjernet, så det betød 1 1/2 døgn fastlagt i sengen. Men lørdag kom vi alle 3 hjem.

Liva var 50 cm lang og vejede 2900 gr.

Knus

Stort stort tillykke

Lyder som en dejlig fødsel...

Og dejligt i alle er hjemme nu og har det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.