Børn og modermærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2008

st

Mads har siden han blev født ikke haft et eneste modermærke, men nu er det som om de begynder at komme. De ser ikke farlige eller mærkelige ud, så jeg er ikke bange for om det er noget farligt, men jeg synes bare det er lidt spøjst, at de dukker op ud af ingenting. Men sådan er det måske også med os selv, når vi får nogle nye. Det er ikke fregner, da et af dem han har fået er kommet et sted, hvor solen ikke har skinnet på ham.

Hvad med jeres børn, har de modermærker? Er de kommet med tiden eller var de født med dem?

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2008

Stumpen

Mathilde har (vist) ingen -med derimod flere bidemærker efter en pige i dagplejen, men det er jo noget helt andet :(
Jeg tror ikke børn er født med modersmærker, jeg kan ikke erindre at have set en baby med dem, men skal ikke kunne sige det...
Godt spørgsmål egentlig :)
(H) Anja..

Anmeld

30. maj 2008

H+S Skjolgborg.

min datter er født med et jordbærmærke og har det i nu..er spændt på om det forsvinder som de siger inden for et par år hun er jo snart 2 men så må vi lige til lægen og få det tjekke osv..
Mvh Henriette

Anmeld

2. juni 2008

3rollinger

Hej st

Daniel har ikke faaet skoenhedspletter endnu, men hos Laura er der dukket et par stykker op. Og som du selv siger, heller ikke noget der ser farligt ud. De var der bare lige pludselig.

Vaerre er det med mig selv. Ihvertfald naar solen steger hernede. Saa har jeg jo ellers altid vaeret den der smed mig ud i middagssolen og storsvedte, men det er jeg faerdig med. Modersmaerkerne pibler simpelthen frem allevegne. Saa nu soeger jeg ind under traerne. Hvilket jo saa ogsaa passer fint med at det maaske ikke er optimalt at ungerne steger hver dag i 40º (ja, altsaa naar det nu engang holder op med at regne hernede). :(

Jeg er jo ogsaa altid mere hvid end dem i Danmark, hvilket mange undrer sig meget over :D

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.