så kan jeg godt give mig til kende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Siber

Hej alle sammen

Nu er fam og juli 07 informeret så nu kan jeg godt give mig til kende.

Vi venter nr 3 og har termin ca 29 okt, men det bliver et PKS (har 2 i forvejen) så det bliver jo nok lidt før

Jeg har Alma fra 05 og Johanna fra 07

Vi bor i Norge, og her har de et lidt andet system, jeg skal desværre ikke til scanning før jeg er i uge 18

Knus SIber 10+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Assi

Stort tillykke

Anmeld

6. april 2010

Siber

Assi skriver:

Stort tillykke

Tak

Anmeld

8. april 2010

Anja

Hyggeligt at følges, Siber

Jeg springer jo også på vognen med pks, da jeg også har 2 ks i bagagen.

Anmeld

8. april 2010

Christina31

Jeg venter også barn nr. 3, og har termin d. 12. oktober. Har 2 drenge i forvejen, Mikkel på 7 år & Noah på 4 år.

Jeg har været igennem en ret stor rygoperation i okt. 2009, så lægen råder mig til et pks. - De 2 andre gange har jeg født normalt, så er ret spændt på (og lidt nervøs for), hvordan det hele kommer til at gå.

Var du vågen ved begge kejsersnit? og hvor mange dage inden termin, plejer de at foretage et kejsersnit?

Anmeld

11. april 2010

Siber

Anja skriver:

Hyggeligt at følges, Siber

Jeg springer jo også på vognen med pks, da jeg også har 2 ks i bagagen.

Hej Anja,

ja det er rigtig hyggeligt

Det er lidt underligt, at selvom jeg ved hvad et PKS er, så er jeg alligevel temmelig nervøs, men men der er jo lllaaaannngggg tid til!

Knus Siber

Anmeld

11. april 2010

Siber

Christina28 skriver:

Jeg venter også barn nr. 3, og har termin d. 12. oktober. Har 2 drenge i forvejen, Mikkel på 7 år & Noah på 4 år.

Jeg har været igennem en ret stor rygoperation i okt. 2009, så lægen råder mig til et pks. - De 2 andre gange har jeg født normalt, så er ret spændt på (og lidt nervøs for), hvordan det hele kommer til at gå.

Var du vågen ved begge kejsersnit? og hvor mange dage inden termin, plejer de at foretage et kejsersnit?

Hej

og tillykke til dig.

Ja jeg var vågen ved begge mine PKS, meget specielt men alligevel helt fantastisk.

Jeg husker ikke helt men den 1. var en uge før og den 2. var 4 dage før, mener jeg. Men normalt er det vidst en uge til 10 dage før.

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.