Uhh...hvor er det spændende! Håber du er igang allerede
.
Selv havde jeg veer det meste af dagen igår, de var tydelige - men meget svingende, og lå mellem 10 og 15 min. Men da jeg nåede aftenen gik det i stå. Jeg har sovet hele natten og er også uden veer her i dag. ØV!
Kæresten har arbejdet hjemme idag, hvis der nu skulle ske noget, men uden held. Vi er begge spændte og glæder os til at holde vores lille dreng i armene. Storesøster er også ved at blive godt utålmodig, selvom vi ikke har fortalt hende om veerne - men hun kan vist fornemme på os (og folk omkring os) at det er ved at være tid. Kæresten var føste gang MEGET nervøs, men han virker rolig omend utålmodig. Han smiler stort hver gang jeg tøver i en bevægelse i håb om at det er endnu en ve...uhh ventetiden er hård.
Jeg går hele tiden og afventer et "signal" på at NU starter det. Er ikke nervøs for fødslen, den skal bare overstås. Har en indre ro omkring det, føler mig afklaret og godt forberedt. Det er anden gang, så jeg forventer ikke de store overraskelser. Er klar!
Puster vestøv til alle i tråden!
* * * * * * * * * * * * !!
Min scanningstermin er i morgen, og med veer i går satser jeg på en baby i den her uge! He he. Kom så Noah-baby!
Anmeld