Astrid har fået en FAR på papirene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Juhuuuuuuuu sagen er endelig afsluttet fra min side af sagen.. YES jeg fik ret, og Astrid har nu en far på papirene..
Det tog jo så også lige godt og vel 1 år og 2 uger:-O Men det var bio-far som trak tiden ud..
Sikke en fantastisk fødselsdag jeg kan få mig imorgen. Ingen gemt mine om at vi stadig mangler svar fra retten på blodprøven, nej- JEG HAR FÅET MIT LIVS BEDSTE SVAR IDAG!!!!!!

Sku' bare lige ud med det Go' dag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Pige2009

Stort tillykke med det, Louise Det er dejligt for dig, at sagen endelig er afsluttet.

Knus Linda

Anmeld

6. april 2010

MorTilGustav

Tillykke!  
Jeg venter også i spænding på blodprøvesvar og samme dejlige afklaring

Anmeld

6. april 2010

LotteGabriella

LouiseVous skriver:

Juhuuuuuuuu sagen er endelig afsluttet fra min side af sagen.. YES jeg fik ret, og Astrid har nu en far på papirene..
Det tog jo så også lige godt og vel 1 år og 2 uger:-O Men det var bio-far som trak tiden ud..
Sikke en fantastisk fødselsdag jeg kan få mig imorgen. Ingen gemt mine om at vi stadig mangler svar fra retten på blodprøven, nej- JEG HAR FÅET MIT LIVS BEDSTE SVAR IDAG!!!!!!

Sku' bare lige ud med det Go' dag til alle

ååh hvor er det bare super dejligt Så kan han lærer det

Anmeld

6. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tusinde tak, uh ja. er totalt lettet. Og jæpz, det ka' han sq;o)

Anmeld

6. april 2010

FruEllingsen

Hvor er det dejligt

Kan godt forstå du er mega lettet og glad

Anmeld

6. april 2010

forår

ih hvor dejligt...kæmpe tillykke med det.

Anmeld

6. april 2010

N&J

Tillykke Louise, kan godt forstå du er en lettet kvinde, håber det giver dig det ekstra spark til at komme videre.. det er bare dejligt at vide at ens barn har en far (selvom man jo godt ved det, så er det bare noget andet) så håber da I har haft en hyggelig og dejlig dag.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.