ferie igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Siber

Hjemvendt efter dejlig påskeferie på Bornholm, på arbejde i dag, og i morgen tager vi til Geilo på skiferie.

Så nu skal der pakkes fra forårstøj til vintertøj igen.

AHH jeg glæder mig til 5 dage på hotel

Knus SIber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Tynen

Hvae.. Havde du ikke noget gossip du skulle af med?!

Anmeld

6. april 2010

Siber

Tynen skriver:

Hvae.. Havde du ikke noget gossip du skulle af med?!

Nå jo det havde jeg helt glemt.................................. Jeg troede jeg kunne lave snigeren i min profil, men ok så

Jeg er gravid er nu 10+4, og er ved at dø af kvalme, men har dog ikke ofret mig endnu, som jeg gjorde med Alma og Johanna, jeg har bare konstant tømmermænd.

Har termin 29 okt, men men det bliver jo endnu et kejsersnit, så det bliver vel lidt før.

Yes, min familie blev noget overraskede men meget glade, min dejlige far blev stum i 10 min (og der skal noget til) svigerfam blev også overrasket men glade

Johanna fatter ingen ting, hun vil ikke være storesøster, hun er lillesøster, og Alma sagde, en gang til!

Så livet er herligt

Knus Siber

Anmeld

6. april 2010

Lene76

fedt tillykke

og go skiferie

Anmeld

6. april 2010

BK

Siber skriver:

Nå jo det havde jeg helt glemt.................................. Jeg troede jeg kunne lave snigeren i min profil, men ok så

Jeg er gravid er nu 10+4, og er ved at dø af kvalme, men har dog ikke ofret mig endnu, som jeg gjorde med Alma og Johanna, jeg har bare konstant tømmermænd.

Har termin 29 okt, men men det bliver jo endnu et kejsersnit, så det bliver vel lidt før.

Yes, min familie blev noget overraskede men meget glade, min dejlige far blev stum i 10 min (og der skal noget til) svigerfam blev også overrasket men glade

Johanna fatter ingen ting, hun vil ikke være storesøster, hun er lillesøster, og Alma sagde, en gang til!

Så livet er herligt

Knus Siber

Hehe sejt nok stort tillykke til dig... håber dine ferier har været og bliver dejlige...

Knus

Anmeld

6. april 2010

Kaufie

Siber skriver:

Så livet er herligt

Knus Siber

Haha - de gode kommentarer fra de kommende storesøstre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.