Hvad kan man putte på koldskål...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.258 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Honningblomst

Nogle gode idéer som ikke er frugt og ikke er med gluten....jeg tænker ristede kokus hvad kunne man ellers finde på?

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Nogle gode idéer som ikke er frugt og ikke er med gluten....jeg tænker ristede kokus hvad kunne man ellers finde på?

Knus Eva...

Ville først havde skrevet frugt eller Müsli eller det der koldskåls knas... Men ja Kokus tror jeg da godt man kan bruge eller måske ristede nødder ?

Anmeld

6. april 2010

LouiseNielsen

Rosiner.....

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Ville først havde skrevet frugt eller Müsli eller det der koldskåls knas... Men ja Kokus tror jeg da godt man kan bruge eller måske ristede nødder ?

Ja, ristede nødder var da en super idé...det andet er der gluten i, men kunne selvfølgelig købe glutenfri musli...super...tak for idéerne...

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Rosiner.....

Tak for idéen...

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I mange år, da jeg ikke har spist hvede, så har jeg kvast cornflakes og puttet på Det har været fint for mig.

I øvrigt syntes jeg det er totalt strengt at skrive om koldskål nu... Jeg sidder bare her på arbejdet UDEN koldskål med hovedpine...

Anmeld

6. april 2010

Guldet

tænker på det der tørret rugbrøds der smuret og tilsat sukker.. hmm kan ik lige huske hvad det hedder!

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

I mange år, da jeg ikke har spist hvede, så har jeg kvast cornflakes og puttet på Det har været fint for mig.

I øvrigt syntes jeg det er totalt strengt at skrive om koldskål nu... Jeg sidder bare her på arbejdet UDEN koldskål med hovedpine...

Undskyld..

Men jeppes syntes lige han havde lyst til det og han er ellers ikke til mælk...Ja, så må jeg finde noget glutenfri cornflakes... det var en super idé.. tak...

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

LAURAS MOR skriver:

tænker på det der tørret rugbrøds der smuret og tilsat sukker.. hmm kan ik lige huske hvad det hedder!

Ja...det man putter på ymer...god idé, skal bare lige have noget brød til det.. men super idé, tak..

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Undskyld..

Men jeppes syntes lige han havde lyst til det og han er ellers ikke til mælk...Ja, så må jeg finde noget glutenfri cornflakes... det var en super idé.. tak...

Jeg sidder lige og tænker, at man måske lige kan riste dem i en anelse honning og lidt kardemomme, hvis man vil have den dersens kammerjunkeagtige smag???...

Staaaaaakkels mig.

Jeg har møde kl. 14. Så bliver jeg nødt til at køre hjem... Av mit hovede. Så må jeg lave mig noget koldskål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.