Løsnet hinder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.780 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. april 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Været til Jm idag, og min livmoder hals er nu helt væk, og jeg er 1½ cm åben.... Hun løsnede derfor mine hinder (Av for helvede) Og sagde at det kunne sætte noget i gang, men at hun selvfølgelig ikke ville love noget.....

Nogen der har erfaringer med at få løsnet hinder??

Louise 39+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Malene84

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Været til Jm idag, og min livmoder hals er nu helt væk, og jeg er 1½ cm åben.... Hun løsnede derfor mine hinder (Av for helvede) Og sagde at det kunne sætte noget i gang, men at hun selvfølgelig ikke ville love noget.....

Louise 39+3

overhoved ikke, men... ville bare sige at jeg sys det er vildt spændende, at det kan være lige op over

Anmeld

6. april 2010

Ina33

Jeg har fået løsnet hinder, men det var imens jeg allerede havde en lille smule veer.... Helt ærligt så tror jeg ikke det gav nogen effekt. Men måske er du heldig.

Uhh hvor spændende. Held og lykke med fødslen...

Louise

Anmeld

6. april 2010

Diana...

Ej hvor er det spændende. 

Jeg har fået løsnet mine hinder 2 gange første gang skete der ikke noget anden gang fik jeg dem løsnet kl 10 og kl 18.24 kom min lille Lucas til verden. 

Held og lykke med det glæder mig til at høre mere se billeder osv. 

Anmeld

6. april 2010

Valle81

Hejsa Piger!

Louise 39+3

Hejsa,

Jeg var til undersøgelse da jeg var gået 10 dage over tid, livmoderhalsen var også væk og jeg var også 1-2 cm åben og fik løsnet hinder.

Dette var torsdag omkring ved 13 tiden. Dagen efter kl 1600 kom veerne, og de startede brat ud ret så kraftige og med 6 minutters interval. Derefter gik det stærkt, kl 2100 var vi på fødegangen, 5 cm åben og lørdag kl 0218 kom Anton til verdenen:0)

Christina

Håber også det virkerfor dig:0)

Anmeld

6. april 2010

LouiseNielsen

Ihhh hvor er jeg spændt..... Har søgt lidt rundt, og kan se det hjælper på rigtig mange....

Men høre gerne fra flere som har erfaringer med det herinde?

Anmeld

6. april 2010

karina1980

jeg fik løsnet hinder anden gang, 

1 gang af en lidt nyere Jm og dagen efter af en god gammel garvet(det gjorde satme ondt)

fik derefter besked på at tage hjem og slappe af og så skulle jeg forøvrigt ikke komme imorgen medmindre jeg ville eller havde født

men jeg hører generalt ikke ret godt efter så smuttede på shoppingtur og vupti 2 timer efter fik jeg veer sådan lige lidt over 12(mener jeg) kl 23.11 holdt jeg min datter i armene

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HVad er det egentlgit det med at løsne hinder??... :-S

Jeg ser den dersens fisk jeg sprættede op sammen med Idun for mine øjne... Der var en masse hinder. Men jeg tror ikke det er det samme. Mmm...

Anmeld

6. april 2010

Fines mor

Zafir skriver:

HVad er det egentlgit det med at løsne hinder??... :-S

Jeg ser den dersens fisk jeg sprættede op sammen med Idun for mine øjne... Der var en masse hinder. Men jeg tror ikke det er det samme. Mmm...

Som jeg mener at kunne huske det, så har forstersækken to "vægge" man kan då løsne den yderste, og på den måde sætte veerne igang;-) Det hjalp ikke på mig!

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fines mor skriver:

Som jeg mener at kunne huske det, så har forstersækken to "vægge" man kan då løsne den yderste, og på den måde sætte veerne igang;-) Det hjalp ikke på mig!

OKay... Mmm. Må håbe at det virker. Men det MÅ jo virke på nogen, når man gør det jo.. Mm.m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.