Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BetinaMørk skriver: uhmm..... det kunne være en ide..
uhmm..... det kunne være en ide..
ja det er jo både billigt nemt og sundt mad plus der kan være til 2 dage i den ret..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BetinaMørk skriver: Nej det er noget skidt... Kan heller ikke spise rugbrøds kanter. puhaaaa
Nej det er noget skidt... Kan heller ikke spise rugbrøds kanter. puhaaaa
aj hvor er det spøjst, jeg kan overhovedet heller ikke spise rugrbødskanter eller kødsovs pga graviditeten!
Jeg har lyst til flæskesteg idag... Mmm.. Jeg håber jeg har fået kommunikeret til manden at han skal tage den lille flæskesteg ud af fryseren...
Tjuhl skriver: aj hvor er det spøjst, jeg kan overhovedet heller ikke spise rugrbødskanter eller kødsovs pga graviditeten!
Zafir skriver: Jeg har lyst til flæskesteg idag... Mmm.. Jeg håber jeg har fået kommunikeret til manden at han skal tage den lille flæskesteg ud af fryseren...
BetinaMørk skriver: årh hvad lækkert.... Hvornår skal vi komme???
årh hvad lækkert.... Hvornår skal vi komme???
Hehe. Så skal jeg lige købe en større flæskesteg på vejen hjem. Men ved halv syv tiden, er fint
Øj, jeg kan godt mærke, at jeg er sær idag... Alt det I har foreslået er noget, jeg godt kan lide. Men idag er det bare ikke dét...
Aner simpelthen ikke, hvad vi skal have...
Bavianis skriver: Pitabrød med tunsalat og agurk:-) Tror jeg har smidt en opskrift på tunsalaten ind under opskrifter, ellers skal jeg gøre det hvis det er:-)
Pitabrød med tunsalat og agurk:-)
Tror jeg har smidt en opskrift på tunsalaten ind under opskrifter, ellers skal jeg gøre det hvis det er:-)
lyder lækkert den opskrift vil jeg lige se om jeg kan finde, men er det ikke noget med at man ikke må spise for meget tun når man er gravid??
filuccasmor skriver: lyder lækkert den opskrift vil jeg lige se om jeg kan finde, men er det ikke noget med at man ikke må spise for meget tun når man er gravid??
Du må gerne spise tun fra dåse, da det kommer fra små tunfisk:-) Jeg smider lige opskriften:-)
Bavianis skriver: Du må gerne spise tun fra dåse, da det kommer fra små tunfisk:-) Jeg smider lige opskriften:-)
oki tak skal du ha, jeg kan heller ikke lige finde den i opskrifterne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128