Min dag starter med at manden ringer hjem og informere mig om at de har kald ham på kursus i Odense fra imorgen til torsdag. Det i sig selv er ikk slemt, men jeg har termin om lidt over en uge så kan føde når som helst, så blev en "anelse" (men som MEGET) gal. For det første får han besked dagen før, hva sker der for det? For det andet, så synes jeg faktisk ikk det er ret fedt han ska være der i to dage hvis jeg skal føde..
Da jeg så ar afleveret Karoline, meddeler lederne i vuggestuen om, at hvis jeg ikke takker ja til den børnehaveplads vi er belvet tilbudt pr. 1 Maj, ryger hun ud af vuggestuen pr 30. april! Ringer så til pladsanvisningen i Kolding, og det bekræfter de så..
Hvordan helved kan de smide hende ud, hvis jeg ikke vil havde den plads. Hvad hvis pigen slet ikk var klar, det aner de jo ikke en skid om. + den plads vi blev tilbudt var ganske fygtelig efter vores smag, så vil aldrig i min liv tage den.
Så det må så betyde at jeg skal gå hjemme med en nyfødt og Karoline fra 30 april, til hun får en plads til sommer i en anden børnehave.. Synes simpelthen det er for latterligt. Hvorfor sender man en tilbud ud, når det ikke er et tilbud, men tvang. Måske de bare skulle slette det lille latterlige ord tilbud.
Er så helved sur lige nu jeg kunne gå helt amok på et eller andet.
/Kristina - som takker for i gad at læse med på mit sure opstød. (og som tænker på om mænd og pladsanvisningsfolk er noget gud har opfundet i vrede)
Anmeld