Hvad skal i have til aftensmad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

Velkommen til JULI 07 mødregruppen...

.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Bamme

ka li ja skriver:

.

Anmeld

6. april 2010

Helle30

Hmm. Jeg havde vel egentlig tænkt, at vi skulle have pitabrød. Der er ligesom lidt forår i luften. Desuden kommer Niels' guddatter og spiser med, fordi Niels skal hjælpe hende med tale og sang til konfirmation. Og hvad serverer man så lige for en pige på 13?Der er selvfølgelig også Mexi-halløj på bud i Netto... Hvor filan i fløjten får i nye kartofler fra nu? Er de fra Ægypten?

- Helle - nu med mere madforvirring.

I øvrigt er foråret den årstid, hvor filanen er lettest at skelne fra hulanen og søvlanen. Filanens svømmehud dækkes af et fint lag dun, som dog vil være slidt af igen omkring 1. juni.

Anmeld

6. april 2010

Anja

Nye Mallorca kartofler  -  smager super dejligt

Anmeld

6. april 2010

Millebasse

Pitabrød var måske ikke helt dumt...

Anmeld

6. april 2010

Helle30

Nå, nu har jeg lige fået opsnappet, at pigen er helt vild med lasagne, så det bliver det. Så kører jeg lige en god blandet salat til for at give forårsstemningen.

- Helle

Anmeld

6. april 2010

Kaufie

Spaghetti med kødsauce... Og grov salat med spidskål, gulerødder, broccoli og sukkerærter + min fars dressing, som får alt til at smage lækkert.

Så er madpakken også klaret til mig i morgen

Anmeld

6. april 2010

Louise mortil4

vi skal ha lørdags kylling (det i foliebakkerne), grøntsager og nok ris og noget sovs af en art.

Anmeld

6. april 2010

BK

Millionbøf og pasta

Anmeld

6. april 2010

bette

lidt for sent.. men kan da komme med lidt inspiration alligevel..

vi fik kød lavet på grillen.. og forårsruller.. med ovn kartofler og ærter og gullerødder.

ihh har lyst til pita nu.. mums love it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.