Til jer men en vinduespudser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Hyner

Hvad er prisen, og hvor mange vinduer drejer det sig om?? Er det stueplan eller på 4.?? og ikke mindst HVOR TIT?? Er det nok med en gang i mdr eller måske hver anden??

Jeg er nemlig ved at indhente priser og jeg har ikke en anelse om hvad sådan noget luksus koster...

Knus Henriette -ønsker sig lidt luksus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Millebasse

Vi har vinduespudser. Risager hedder de.

Vi har to-plans hus med sprodsevinduer, vi giver 220 kr. pr. gang og får dem pudset hv. 4. uge..

Det eneste øv er bare at når der er pudset vinduer, kan jeg se hvor beskidte de er indvendigt

Anmeld

6. april 2010

Marco2

Vi har vinduespudser, og får pudset 4 vinduer i stueplan + terassedør og så terassedør på førstesal. Skråvinduerne fpr vi ikke taget.

Men vores hus er gammelt så vores vinduer er sådan nogle fagdelte, så der er 15 "vinduer" i hvert vindue. Og de siger de taget længere tid at pudse fremfor hvis det bare havde været ét stort.

Vi giver 200,- pr. gang og får vasket dem hver anden måned.

AG

Anmeld

6. april 2010

Anja

Vi får pudset 14 vinduer og 4 store gulv til loft dobbelte vinduespartier   - det er et et planshus, men med vinduer i kip, så der skal bruges stiger flere steder.

Vi giver 170 kr per gang og det dobbelte, hvis de også pudser dem indvendigt. Vi får det gjort hver anden mdr udvendigt og et par gange om året indvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.