Jeg fødte vores lille engel i november 07 ved akut kejsersnit i 28+4 og blev igen gravid ca juni 08...ville selv prøve at føde 2 gang men det skule vise sig at være ret dumt, for jeg blev sat igang 38+0 og samme dag brister min livmoder, og det er ved at ende galt for både min datter og jeg...Det skal siges at det er en meget lille procentdel hvor dette sker, men jeg var altså en del af den procent..
Det er åbentbart ikke helet nok fra sidste graviditet, og arret har "gnedet" sog af livmodervæggen..så det betyder nu, at hvis og hvis vi vælger endnu en graviditet så er det planlagt kejsersnit 3 uger før tid..jeg får ikke lov at prøve at føde selv..det er for risikabelt..og lægerne har anbefalet/rådet mig til at vente minimum 2 år ihvertfald..denne fødsel har gjort mig angst for om det evt sker igen, så ved ikke om Cecilie bliver enebarn...
Selvfølgelig kan man hurtig blive skruk igen og især hvis 1 barn har været længe undervejs, men jeg ville ikke risikere noget..hvis de anbefaler jer at vente, så synes jeg bestemt I skal lytte efter dem..det er ikke uden grund..
Anmeld