update på dagen..
Jannik var med Emil oppe og far var hurtigt glemt.. der gik hurtigt leg i den og jeg havde jo egentlig aftalt med dem før påske at jeg ville hente ham efter madpakke, så han ikke skulle sove der den første dag, men jannik havde aftalt med dem at jeg skulle ringe derop og høre hvordan det gik.
kl. 11 ringede jeg og spurgte hvordan det gik.. jamen han opførte sig som om han havde gået i børnehave de sidste 4 år. De havde spurgt ham om han ville sove der og det ville han godt. så jeg "lagde" mig stand by på sofaen
i tilfælde af han alligevel blev ked af det og de ringede.. men jeg hørte intet.
Jeg var den der tog afsted med Ea til morgen og der var morgenmad og hygge til start i SFOén og kl. 9 var der børnesamling og derefter var der rundvisning på skolens område for at se de "usynlige hegn" også var det at vi forældre skulle køre hjem, Ea var ikke meget for at jeg skulle køre, men jeg aftalte med hende at jeg ville hente hende tidligt også gik det. ... derefter havde de vist bare leget ude og hygget..
kl. 14 hentede jeg Ea... da jeg endelig fandt hende... rendte rundt på skolens ude område og ledte.. jeg kender heller ik skolen, så det er også nyt for mig. Men tilsidst fandt jeg dem inde - de var igang med at spise frugt og havde holdt fødselsdag for en af drengene. Ea var i super humør og fortalte mig bagefter at hun havde savnet mig en del, men da de var gået ind sad hun sammen med de fjollede drenge og de havde fået hendes humør op. Sagt med hendes egne ord. STORE UNGE.
Så kørte vi op og hentede Emil, Ea var jo noget stor da hun så sine gamle børnehave pædagoer. Vi fandt Emil igang med at vaske hænder, da de skulle til at spise frugt.
Han havde ikke sovet, han havde ligget og spurgt alle de andre om de sov og tilsidst havde de måtte sige til ham at han altså skulle være stille.
Jeg siger jer, det passede ham bare ikke at blive hentet der.. han ville bare ik med hjem.
Jeg glæder mig til at se hvordan det går med at aflevere i morgen..
Men alt i alt - kan man jo sige det er bare er gået rigtig godt!
Anmeld